idamartinakarlsson

ONSDAG

Publicerad 2009-05-06 16:38:11 i

dagen;

bild
matte
lunch
språk
svenska
SO


Bilden idag började jag med att göra om en känd bild(Karlsson på taket),men jag fastnade tillslut & visste inte hur jag skulle göra. Matten jobbade jag på bra & nu har jag gjort klart hela gröna kursen! Great! Lunchen idag var det TORR pasta med spya(ost & skinksås),det ser såå vidrigt ut,ser ut som spya & smakar skit så man tappar matlusten på en gång. Och jag som var så hungrig levde på två mackor. Språket idag skulle vi börja ha den nya läraren som heter Ingejärd som vi ska ha treminen ut eftersom att Ursula skulle vara borta terminen ut. Det gör mig lite nervös att vi skulle ha henne för Noicke hade haft VG i tyska förut,men hon hade sänkt honom till Ig? Men till mig verkade hon var rätt så snäll,iaf idag...Svenskan kom Inger bara de sista tio minutrarna,& inne i klassrummet kunde man inte stta om man skulle läsa. Så jag & Mathilda satt oss ute i koridroren 6 läste ist. Mycket bättre! Sen SO hade vi genomgågn 6 fick ävenr eda på Franska & amerikanska revolutionen,jag fick godkänt på jurudik provet,men på det här fick jag IG?! Så då blir det omprov då,men jag vart inte så besviken jag trodde att jag skulle bli om jag fick IG,nu har jag ju chans att få VG. Hoppas iaf på att jag åtminstone blir godkänd. Sen slutade vi,när jag cyklade hem var det sol ute & nu har det åskat & det har precis spöregnat? Alltså,kallt,blött,spöregn & åska. Toppen,verkligen toppen... Fast lite mysigt är det ju också förstås. Men iaf så pratade jag med Inger idag & hon sa att om ja ginte hinner att läs aut boken tills på fredag eftersom att jag har så mycket kvar så var det helt okej att jag läste ut den till på tisdag ist. Men såklart ska ja gförsöka att läsa ut den tills på fredag,men är väldigt osäker på om jag kommer hinna det alltså! Vi frå väl se. Men nu kurrar min mage så jag ska fixa någonting att äta,lägga mig & kolla på film i sängen 6 bara vila. Så ska jag plugga matte,kanske lite engelska & läsa ut boken. Sen ska jag bara ta det lugnt ikväll & försöka lägga mig senast halv tio. Men nu kurrar min mage verkligen jätte mycket,så nu ska jag ta mgi in i köket & fixa någontign. Ha det bäst!



Kolla in sötis bilderna jag hittade på Ebba för två år sedan! :)


HAHA?!


My little sweetheart! <3 Och nu har hon blivit stor flicka(4 år) & har till & med blivit storasyster & en liten Hugo. Tiden går så fort!


                           / Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela