idamartinakarlsson

SKIN SKIN SOM DEN SOL DU ÄR

Publicerad 2009-05-20 15:17:55 i

Hejsan! Alla dessa dagar har jag vaknat före eller strax efter åtta,men idag vaknade jag av att mamma ringde & då var klockan nästan tio. Så det var riktigt skönt att man fick sova ut lite! Jag känner fortfarande ingen lukt eller smak,vilket gör så att det känns meningslöst att äta & det gör så att jag verkligen låter bli att äta. Det är säkert därför jag är så hängig hela tiden & ag är väldigt slarvig när det gäller att dricka också.. Men hur som helst så är det bara det & hostan som är i farten nu,annars är jag bara bra. Och idag/imorgon kommer min efterlängtade Karin så det känns ju mycket bättre att jag bara hostar & inte är snorig & har feber längre,sen att jag inte känner någon smak/lukt spelar ju ingen roll,det smittar ju liksom inte. Jag somnade faktiskt till en stund i soffan,men våran soffa är ju så hård & liten & obekväm när man ska ligga i den så jag kan inte sova i den så länge. Jag har precis kollat på Supernanny också,det är ju helt makalöst!! Ungarna beter sig som jag vet inte vad. Dom kan ställa sig & skrika en massa saker & börja slå föräldrarna, & vad gör dem då? Jo dom ställer sig & grinar & bara stirrar?! Jag skulle bli flygförbannad!! Men sen när självaste Supernanny har kommit 6 hjälpt familjen blir ju barnen iaf snälla som troll,men det tar ju tid. Sen har jag kollat på en massa mat program för det finns inget annat man kan kolla på så tidigt,bara program där dem ska sälja en dammsugare eller nått annat dåligt skräp & låta övertygande. Jag blir så trött på sånt! Hur som helst så kollade jag på Top Chef & guuuuud vad gott det såg ut det dem gjorde!! Dem skulle göra dessert,flera stycken,& shit alltså vad gott det såg ut,speciellt choklad tårtan! MUMMS! Jag som är en riktig choklad älskare!! Choklad in my heart! Nu har jag kommit på att det är ju inte så många dagar kvar nu,om mindre än tre veckor tar vi examen..Tiden har gått såå fort!  Men nu ska jag nog starta en film & bara vila/sova.


<3


<3



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela