idamartinakarlsson

SOL VIND & VATTEN HÖGA BERG & DJUPA HAV DET ÄR MINA DRÖMMAR VÄVDA AV

Publicerad 2009-05-27 15:56:30 i

Hejsan! Igår blev det ingen bloggning & orkar inte berätta om dagen heller. Kan bara säga att jag pluggade hela dagen. Bilden idag gjorde jag klart en uppgift,egentligen har jag en uppgift kvar men det gjorde ingenting. Också ligger jag mellan G & VG,han vet inte vad han ska sätta för betyg än sa han. Så det känns ju bra för även om jag skulle få ett G bara då,så är jag super glad ändå,eftersom att han sagt att jag är på gränsen till VG nästan,så det kändes riktigt bra faktiskt. På matten skulle jag ha prov,det gick verkligen SUPER!! Det kändes iaf otroligt bra,ovanligt bra,har aldrig kännts att ett prov har gått så bra förut! Great! Spanskan skulle jag & Mattis ha prov idag,det gick ''bra''...Svenskan började jag & Linn besvara frågorna & sådant,men varken hon & jag fattar INGENTING. Det känns verkligen inte bra alls. SO kollade vi på film(jag höll på att somna),sen babblade Lasse på som vanligt 6 jag hängde inte med alls. Halv sov är vad jag gjorde. Sen sluitade vi. Och jag är nu överlycklig,både matte & spanska proven gick bra & sen nu har Lasse fixat en hemuppgift åt mig ist precis som jag vela. Så då slipper jag det där jävla SO provet jag skulle göra imorgon. Yippie! Det är verkligen min lyckodag idag. Sen slutade,jag cyklade hem.det blåser äckligt mycket ute idag,det är helt sjukt! Imorse höll jag på att blåsa omkull. Och nr jag skulle åka upp för backen så trapade jag inte ens,vinden tog mig upp ist ,haha,tack! Ikväll ska jag på den andra foxtrot kurs lektionen. Ska bli roligt,var verkligen väldigt kul förra gången! Bara det att den här gången måste jag gå själv för pappa hinner troligtvis inte hem 6byta om. Men han kanske skulle komma lite senare & kolla på ist. Hur som helst så sitter jag med glass & kaka framför mig,MUMMS! Så jag ska äta upp det lite fort,kolla på Andra Avenyn & till det blir det lite plugg.


<3








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela