idamartinakarlsson

SOLA & BADA I PINA COLADA PÅ SOMMARN E LIVET SOM BÄST

Publicerad 2009-05-23 15:29:42 i

Hejsan! Vet inte,tror inte att det blev någon bloggning igår. Men jag kan ju berätta lite kort vad som hände. Började med att jag fick sms av Karin som frågade om jag vela hänga med på stan med henne & jag hade ju inget annat för mig så varför inte? Jag slängde mig i duschen & fixade mig sen drog vi ner. Och eftersom jag inte hade ätit någon frukost så började vi med att käka lite lunch på Jambo. Gud vad mummsigt det var! Jag som var vrålhungrig också. Sen gick vi på stan & kikade som vanligt. Sen är det nå ungar som Corne & Ellen är rädda för & man börjar ju förstå varför! Ena ungen MÅSTE ha nå fel alltså så som hon håller på,& så säger jag inte bara för att jag hatar henne! Hon borde söka hjälp,sen den andra är väl inte riktigt frisk hon heller! Sök hjälp för fan! Sen när vi kom hem igen så var vi så trötta så stack upp till mig för att kolla på film,Van Veetern - Svalan,katten,rosen,döden. Så vi kollade på den & sen drog vi ner till Karin,hon åt mat & sen skulle jag upp & äta. Så sen gick vi ner till henne,satt & kollade på Talang & awwade oss till den där söta lilla Victor som är med & kom till finalen. Gud vad söt han är & otroligt duktig på att sjunga! Sen kollade vi på nån dansk serie,drack te,pratade & skrattade. Sen fick jag reda på att den där jävla svin influensan har spridit sig över hit till Sverige också,jag trodde jag skulle dö när jag fick veta det! Men jag överdriver ju med allt också så det är ju inte så konstigt egentligen. Sen runt elva stack jag upp till mig igen & la mig & sov bumms. Sen vaknade jag vid halv elva ungefär idag. Jag gick upp & åt frukost & städade rummet. Så har jag fixat mig & skickat mail till lärare & så. Sen hade jag tänkt att jag skulle plugga ,men jag har bara legat i sängen & degat & kollat på Wallander - Mannen som log & sovit. Så har det regnat. Pappa har köpt sig en ny grill idag också,så ikväll blir det grillning. MUMMS! Hoppas bara på att vädret blir bättre,iaf så de inte börjar regna igen när vi ska grilla. Senare ikväll kanske det blir Karin en stund,Kvantum som vanligt kanske. Så ska jag väl bara mysa framför tv;n & ta ett kortspel med pappsen & Gun. Men nu ska jag ta mig i kragen & verkligen börja plugga. Pappa & Gun försvann här nu också,ingne vet vart dom tog vägen.

Sen nu om du läser det här Jannike så ska pappa ringa & höra med Hasse om stugan. Den ligger iaf vid Hölick där ungefär. Inte precis,50 meter från vattnet iaf. Vore ju kul om vi fick låna,men det tror jag,det var ju han som gav förslag om det! :) Men pappa skulle ringa & höra,dom skulle ändå prata om Indien,tror dom ska åka dit igen. Men då vet du iaf om du läser!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela