idamartinakarlsson

SOMMAREN ÄR KORT DET MESTA REGNAR BORT MEN NU ÄR DEN HÄR SOLEN SKINER KANSKE BARA IDAG

Publicerad 2009-05-31 22:39:56 i

Hejsan hejsan hejsan! Åååå gud vilken UNDERBAR dag det har varit idag! Kvart i ett åkte vi till Snarböle till mormor & morfar. DÅ när vi kommer dit möts vi av en glad vovve & så har dom besök av mormors gamla snälla kusin & någon man. Vi satt & pratade,sen åkte dom hem  vi fikade med en gång. Sen la jag mig & stekte i solen,& sen klev jag upp igen & jag  mormor gick ner till kyrkogården till Martin & Tora & kollade lite. Vi kollade även på Martas grav,& några fler. Sen gick vi hem igen i det otroliga värmen som har vart idag. Så la jag mig & solade igen & sen blev det mat. Vi åt någon grekisk köttgryta med klyftpotatis,tzatsiki & sallad. MUMMSIGT VÄRRE!! Och mätt blev man,sen efterrätt på det också. Ojojoj! Rabarber/Jordgubbspaj,YUM,& gud vad tjock jag kände mig efteråt! Sen satt vi mest & pratade & hade det kulö som vanligt,jag la mig & solade igen & hälsade på lammen gjorde jag. Deras granne har nämligen lamm som går nästan på mormor 6 morfars tomt 6 dom är bara såå söta! Sen gick jag & mormor en promenad med vovven,då gick vi förbi kossorna som deras andra granne har. Dom har också kalvar,skiit söta! JAG ÄLSKAR KOSSOR! Och just det ja. Här i Sverige finns det bara en giftig spindel,men den är ju inte ens dödlig,men jag som abvsolut hatar spindlar & skriker så fort jag ser en. Så kommer brorsan & säger: Vet du Ida,sån där spindel som jag berättade om igår. Sådana finns i jordkällaren. Ska jag hämtade en i en burk så kan du få se? Jag typ skriker att ä'r dum i huvidet & att tar han dit den så dödar jag han. Så en en liten stund efteråt så ser jag att ahn kommer  går,med någotnign i handen,då förstår jag att ahn har en burk med den där jävla fucking spindeln jag står typ 30 meter ifrån honom & dör! Men sen går jag långsamt fram & kollar ändå, fyfan vad äcklig! Den är alldeles brun & lite smått hårig,as långa men & kallas för typ korsspindel. BLÄBLÄBLÄUSCHUSCHUSCH SÄGER JAG BARA! Sen öppnar han burken & då får jag nog 6 springer iväg in till mormor. Fan vad jag hatar spindlar! Sen spelade vi lite kort & as garvade åt brorsan 6 Lukas(vovven) dom såg så förbaskat roliga ut när han sprang & lekte med vovven. Jag trodde jag skulöle pinka på mig så mycket som jag skrattade! Gud så roligt vi har haft! Sen åkte vi hem 6 nu är vi hemma. Fast nu är klockan prick 22.00,dvs 10 på kvällen 6 jag har inte pluggat nånting idag. BRA GJORT IDA,VERKLIGEN BRA GJORT! Inte! Men det är bara & sätta sig nu & svara på en fråga,det tar ju faktiskt inte ås lång tid. Och nu vill jag att det ks abli måndag för vi har elevensval imorgon,jag ska vara me di repotag gruppen & sen efter plugget så ska jag &mamma på stanf ör att köpa någon av klänningarna till examen,spännade spännade! Men nu måste jag verkligen ta mig i kragen & gå & plugga lite. Ska bara slänga in ett gäng biler som är nu i helgen då.


































Observera min höfter,dom ser verkligen skit stora ut där...

















Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela