idamartinakarlsson

SOMMARTIDER HEJ HEJ SOMMARTIDER LÄPPAR MOT LÄPPAR TVÅ HJÄRTAN I BRAND SOM GER SOMMATIDER TILL VARANN

Publicerad 2009-05-30 09:42:43 i

SOMMARTIDER! Alltså shit vad jag är glad idag,vaknar upp av att solen lyser på en så man blir alldeles stekhet & man kliver upp &kollar hur många grader det är,då står det 40 grader! Så jävla nice,jag är så glad! Så nu sitter jag & dunkar Per Gessle - Sommartider på högsta volym. Igår kväll blev jag & mamma ensam hemma,brorsorna stack med folk till Borgarparken & grillade. Låter kul,hade jag också velat men jag stannade hemma jag. Blev mys med mammi framför Talang & Berg flyttar in. Talang var bra,synd bara att inte Allstars gick vidare,dom var verkligen grym! Men trollkaren som gick vidare,Charlie,han var verkligen duktig & rolig & lite söt. Sen somnade mamma i sängen & jag i soffan,så vaknade jag igen halv ett så då släckte jag överallt & la mig. Sen nu imorse vaknade jag &jag har bara suttit vid datorn & kollat på film,pluggat & valt ut kläder som jag ska ha idag. Det blir shorts & linne,kan ju inte bli bättre! Så ska jag väl plugga,duscha,äta min frukost,kanske till och med blir en promenix. Sen ikväll kommer vi ha det roligt,vi ska nämligen till Sundströms & grilla med hela gänget. Kuligt! Så ska vi väl kanske spela spel,sitta ute & äta gott,sen ska Beatrice tälta,så kanske jag också stannar & tältar med bruden. Vore roligt! Vi får väl se hur det blir. Sen imorgon ska vi till Söderhamn/Snarböle,det är ju MORS-DAG imorgon så då ska vi till mormor 6 morfar & fira mamma & mormor,sås ka vi väl äta & om det är fint varmt väder imorgon som det står att det ska bli,dås ka jag ligga & setka HELA DAGEN! Fett med nice! Men nu ska jag fortsätta äta min underbara frukost & sen en promenix & duscha. Ha det bäst i det underbara vädret gott folk!


Någon som vet när Allsång på Skansen börjar?




Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela