idamartinakarlsson

MORS-DAG <3

Publicerad 2009-05-31 10:59:57 i

Good morning!Igårkväll var hur bra som helst. Jag & mamma åkte till Njutånger där jag,Beatrice,Melina,Amelie & Ellie började med att spela kubb. Jag vann alla gångerna,bra som jag är! Sedan bråkade dom om vem som skulle få vara med mig,haha. Sen åt vi mat,grillat & guud såå gott det var. Mycket fanns det också. Kött,filé,potatis,potatissallad,sallad,fetaost,oliver,svampsås,bea,citron,& en massa annat  jag kan bara säga MUMMSMUMMSMUMMS! Grillat kan vara det bästa som finns. Trevligt hade vi också,mycket trevligt,satt & pratade & allt sådant. Kuligt! Sen spelade vi kubb igen,fast den här gången var också mamma & Lasse med. Jag vet inte vad som hände,men jag fick bara ner två stycken,märkligt...Sen gick vi in & kollade på tv & sen spelade vi kort. Sen blev det ingen tältning där,iaf inte för min del,jag åkte hem ist. Kändes skönast så att få sova bekvämt i sin egen säng,jag har ju världens skönaste säng också. Sen nu imorse så vaknade jag & då hade mamma dragit ner sakerna framför fönstret så jag kunde sova längre. Men då satt sig mamma på balkongen & hörde inte när hennes telfon gick igång på alarmet. Var femte minut i en halvtimme fick jag ligga & lyssna på det där,så då kunde jag ändå inte sova nå länge. Nu har jag ätit frukost & kollar lite på Skärgårdsdoktorn. Men så fort jag har skrivit klart det här så ska jag stänga av filmen & sen hoppa in i duschen & sedan fixa mig. Vi ska ju som sagt till Snarböle idag,till kära mormor & morfar. Ska bli riktigt roligt! Så vi ska åka senast ett & vi är väl där så länge vi vill. Ni får gärna smsa! Vi ska väl aknske spela kubb,jag ska STEKA,vi ska äta gott &såklart fira mamma & mormor. Så himal kul! Men nu ska jag nog lyfta på häcken & dra mig in i duschen.


Nu saknar jag min lilla prinsessa!






Snarböle,hur mysigt som helst!

*
Du har blivigt såå stor...


<3


GRATTIS PÅ MORS-DAG VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! <3



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela