idamartinakarlsson

SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS

Publicerad 2009-05-16 20:00:26 i

Hejhej! Just nu sitter jag hos Jannike i hennes stökiga rum i hennes röriga säng. Hon försöker hitta skor som hon kan ha ikväll. Vet inte hur många par hon har provat nu... Iaf så har vi vart på Julle uppvisning,allt jag akn säga är att DEM ÄR GRYYYYYM!!! Mattis gjorde tyvärr illa sig,hoppas verkligen allt blir bra tills nästa helg,då är det ju SM som dem ska på,lycka till,håller tummarna! :) Och DTP ska vi inte ens tala om,alltså hela publiken bara sitter & gapar & typ skriker så det tjuter i öronen,guuuuud vad dom är grym alltså!!!! Iaf så ska vi snart ner(när Jannike är klar) till Jannikes brorsa Marcus & hans polare,sen kommer Josefien & Gabbi. Så ska vi umgås & sen ska vi ner på cruisingen & kolla. Egentligen skulle både Jonas & Emil komma ju,men Jonas fick inga pengar & han vart tvungen att åka till stugan. Och Emil hade inte heller pengar & han vågade inte vara med oss jälva nu när inte Jonas skulle komma,så då blir vi väl med de andra då. Så får väl se om jag har någon som akn köra mig nästa helg,mamma aksnke kan köra,vi frå väl se. Ska bli kul,sen får vi väl se vart kvällen tar oss,om vi kanske kommer hem igen & kollar på Melodifestivalen med en massa gotta? Vi frå väl se,kanske ska åka bil/epa också. Sen sover jag troligtvis här,om jag får plats i hennes stökiga rum dvs..Annars åker jag hem & sleepar. Men nu är Jannike klar verkar det som så jag ska dra. Orkar inte leta bild nu till det här inlägget.



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela