idamartinakarlsson

THERE'S NOTHING ELSE I CAN SAY

Publicerad 2009-05-19 09:53:23 i

Godmorgon! Klockan är nu kvart i tio & jag vaknade redan klockan åtta av att mamma ringde. Så nu har världens bästa mamma kommit med världens godaste bullar. MUMMS! Idag mår jag rätt så bra jämfört med igår. Idag har jag ingen feber än så länge & inte så ont i kroppen heller. Fast idag har jag börjat nysa hela tiden,så fort jag kollar in där det är ljust nyser jag,så är det för de flesta men verkligen hela tiden nyser jag. Också rinner näsan & jag har fortfarande den här irriterande hostan. Sen är jag otroligt sugen på Ben&Jerry's!! Tänk vad gott med en stor burk,med någon choklad aktigt eller med kakdeg eller någon annan god smak. Det är det godaste glassen jag vet! Hur som helst ska jag bara ta det lugnt idag & kolla på filmer,men snart har jag väl kollat på alla filmer som mamma har tagit med också.


FASEN VAD GOTT!!



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela