idamartinakarlsson

THIS LOVE IS DIFFICULT, BUT IT'S REAL

Publicerad 2009-05-17 13:38:44 i

Hejsan! Igår kväll var rätt så rolig. Vi satt först hemma hos Jannike med ett gäng,fast jag kände typ ingen av dem & de flesta drack & sådant. Iaf så kom Josefine & Gabbi så vi skulle dra ner på stan & gå på cruisingen. Men vi kom först till en lekpark & sedan hamna vi i Marcus stuga. Sen tog vi oss ner på cruisingen tillslut. Mycket folk & mycket bilar! I like it. Men poliserna var verkligen överallt dem med. Dem fick stoppa bilar hela tiden & det var en massa. Sen kom ambulansen också,vet inte vad som hände,kanske någon som blev påkörd? Är det någon som vet? Så jag gick iaf med Jannike & allt folk ett tag,sen ställde jag mig med mammi. Var med henne resten av kvällen,sen höll jag på att frysa häcken av mig så jag vela hem. Så mamma körde mig till Jannike så jag kunde hämta sakerna & sen körde hon hem mig till pappa. Då kom jag på att min cykel står ju fortfarande kvar hos Jannike. Typiskt! Men så gick jag & la mig i stort sätt på en gång & somnade väldigt fort. Sen nu imorse vaknade jag redan klockan 08.00,mådde verkligen skit dåligt & kände mig lika varm som en ugn. Då ligger jag & har 38,8 graders feber. Nice,det kändes ju verkligen jätte bra! Så jag har alltså feber & är snuvig & har mått illa. Men nu har jag tagiten alvedon så har jag ingen verk längre iaf. Det känns ju skönt! Men jag är fett sugen på mango sorbet,gurka & dipp,& godis. Men jag får antagligen inte gå ner på Kvantum för att köpa något gott. Tror inte det iaf. Så jag får väl be mamma eller pappa & köpa nått åt mig. Sen är jag fett sugen på donken också,gud vad gott! MUMMMMSSS! Men nu ska jag nog ringa mamma tror jag.





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela