idamartinakarlsson

TISDAG

Publicerad 2009-05-12 16:35:06 i

dagen;

matte
handledartid
NO
lunch
svenska
teknik
idrott


Matten idag hade vi Kerstin,drygt men jag jobbade på,feels good! Handledartiden gick vi ogenom rätt så mycket,bl a skulle vi välja vad vi ville göra på friluftsdagen,jag & Mattis Pattis tog att vis kulle prova å golf,hur det nu kommer gå...NO hade vi Hasse Brasse Lingon Kasse,han är riktigt dryg tycker jag. Iaf skulle vi labba,det gick väl bra. Svenskan trodde jag att Inger skulle bli ruskigt sur,men hon blev faktiskt inte det. Även om hon inte blev sådär jätte glad heller. Tekniken hade vi någont jej ist för Putte. Vi forts med de vi håller på med & jag säger bara tre ord: I'm the best! :D Idrotten skulle vi springa runt Lillfjärn,men gud. Nu har jag lovat An-Cha att ja gska träna upp min kondis till sommaren,fy fan vilken dålig kondis jag har?! Det är hemskt! Iaf så slutade jag sen,nu har jag bara vart hemma,suttit & pratat med Jannike & Emil,ätit glass & kollat på ett nytt avsnitt av The Hills. Nu ska jag föröska prata klart med Jannike & sen ska jag läsa & duscha. Sen blir det sängen så fort som möjligt ikväll,om jag inte åker en sväng till Jannike dvs.



Världens bästa! I love you girl!



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela