idamartinakarlsson

TOGETHER WE CAN FIND A WAY

Publicerad 2009-05-19 22:45:18 i

Hejsan! Åå vad skönt,jag har precis duschat & nu känner jag mig såå nice! På nått konstigt sätt känner man sig,jag iaf,känner mig smutsigare & äckligare när jag är sjuk? Då är det alltid extra härligt att duscha/bada när man är sjuk. I love it! Idag har jag hittat en ny favorit låt också, O.A.R - So much, så heter den & jag tycker den är så bra!Så har jag mest kollat på film idag,men jag mår faktiskt mycket bättre un. Känner fortfarande varken lukt eller smak,sen har jag en otrolig hosta som vägrar gå över,så jag blir hemma imorgon också. Imorgon eller på torsdag kommer även min efterlängtade Karin hit,ska bli såå kul att få träffa henne. Känns som om det var evigheter sen & det är alltid lika kul att få träffa henne! Så har vi sagt att vi ska ha en kväll bara hon & jag då vi ska gå på stan först & sen kanske hra film & självklart våran Ben&Jerry's & en massamassamassa snack,tjejsnack! Ska bli riktigt kul! Sen får vi väl se vad som händer. Även att pappa nu har hämtat min cykel för han vela laga den(egentligen är det mammas,som jag hade förstört pakethållaren på),så tack pappa! Sen nu sitter jag här & pratar lite med Carro & Emil,ska väl snart starta en film eller så att somna till. Emil lurade mig att han precis hade tagit hål i bröstvårtan,bara tagit en nål & stuckit egenom liksom?! Jag trodde jag skulle dö när han sa det,men han lurade mig. Jävla unge! Men nu tror jag nog att jag ska dra in till rummet,the bed is waiting on me to sleepa in it you know!


Fan vad nice att ha en rund bed!



Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela