idamartinakarlsson

TORSDAG

Publicerad 2009-05-14 15:07:54 i

Det är torsdag & dagen börjar med att jag inte känner mig så kry. Har väldgt ont i halsen,vilket jag också hade hela dagen igår,sen är jag lite hostig,men det är inte så farligt ändå. Men blev iaf hemma från skolan idag,känns bättre det & försöka bli bättre tills imorgon,tråkigt att vara hemma,idag också när vi hade trä slöjd & a-pass. Men men så är det... Jag har väl sovit mesta delen av dagen,kollat på tråkiga tv program eftersom att våran video är helt konstig. Så det har väl blivit lite The Hills också. Iaf så tänker jag ta mig en dusch snart,sen tänker jag klä på mig riktigt & cykla ner lite fort på Kvantum & köpa  någontign gott,vill faktiskt ha det nu när jag är hemma & det inte finns någontign hemma. Sens ka ja gväl läsa,sitta vid datorn & inte så mycket mer. Bli bättre antar jag! Kan slänger in ett inlägg lite senare också,vi får se. Men nu ska jag kolla på House & kolla lite på H&M hemsida.


Funderar på att klippa lugg igen,men kanske inte är så jätte bra nu när det börjar bli varmt ute,kanske efter sommaren då!


Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela