idamartinakarlsson

TORSDAG

Publicerad 2009-05-07 20:51:17 i

dagen;

matte
språk
SO
lunch
slöjd
a-pass


Matten idag jobbade jag på riktigt bra dom 40 minutrarna som var. Språket jobbade jag också på,Julia & Emmy kom på en väldigt bra idé,bara det att den förstördes. SO hade vi genomgång & fortsatte att jobba,också gick jag & Lasse igenom vad det är jag ska kunna till provet. Slöjden idag kom jag på världens bästa idé,fort går det att göra också,så nästa gång eller näst nästa gång kommer jag att bli klar med det säkert. Så har jag en till väldigt bra idé! Yippie! A-passet skulle vi träna på engelskan,men både Linda,Linnéa & Sara var borta & Wille var så otroligt dryg...-.- Snart slår jag honom,jag orkar inte med honom! Sedan efter det slutade vi & jag cyklade iväg till kyrkan för att möpta Jannike & Sara. Vi skulle till DollarStore för att köpa godis,nu är allt tyvärr uppätet svull som jag är. Men iaf så gick vi även in på Katt&Hund. Där har dom as gullga små möss som vi gosade med 6ena bet mig i fingret vilket ja inte var så bered på så jag stod där & skrek som en tok. Sen har dom ju den där äckligt läskiga pappegojan där med Burdörren var öppen & det var värsta stora hålet så han kund estick aut huvudet. Gud så läskig han är,buuuhuuu! Sen drog jag & Jannike på stan för att ja gskulle köpa en sak. Sen hem till mig,kolla på Step Up 2 & svulla godis. Mysigtmysigt! Sen nu har vi suttit vid datorn,svullat kladdkaka & vi har även gjort flätor i HELA mitt hår. Fyfan så hemsk jag såg ut,kommer bilder på det sen! Men iaf nu så håller Jannike på att göra andra saker med mitt hår & jag sitter & skriver medans. Senare ska jag duscha,om jag inte duschar imorgonbitti. Imorgon ska även jag komma till skolan redan halv tio ist för halv elva. Jag ska hjälpa Lasse med att gå runt med de blivande sjuorna. Som vi även tydligen ska bli faddrar till. Sen har jag glömt att säga att pappa har anmält mig till en Foxtrott kurs utan att fråga mig,hade ju vart kul om han hade anmält mig till bugg ist. Men vi fr väl se,jag kanske älskar Foxtrott! Går väl i buggkurs också om ja gtycker det här är kul,jag har ju alltid gillat att dansa,ända sen jag var liten &jag har alltid velat prova på bugg. Men vi får väl se! :) Blir säkert kul! Men nu ska jag försöka vara lite social men älsklings Jannike.



Me and my best friend. Always and forever. Du & jag,det är så det ska va. <3


Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela