idamartinakarlsson

YESYESYES!

Publicerad 2009-05-30 16:19:53 i

Yes,yes & åter igen YES! Jag är super duper glad,dels fortfarande för det strålande underbara vädret. Men även för att jag har hittat världens finaste klänning till examen,I'm so happy! Jag & mamma åkte på stan för att kolla på examen kläder & så går vi in & kollar lite & vad ser jag,jo en underbart fin klänning,eller två. Men en av dom var verkligen super & satt perfekt,men den är lite genom skinlig,men det ska nog gå bra ändå. Så jag har hängt undan båda två & ska nog prova dom igen 6 sen vilken jag ska ta. Men det är så skönt att ha det gjort,med kläder,sen ska jag inte ha några nya skor utan kör bara på ny klänning,inga tights ska jag ha heller. Billigt & bra! Finfint!
Sen nu så har vi vart & handlat så ska mamma marinera köttet nu bara så ska vi åka till Njutånger sen,till Sundströms/Erikssons. Kuligt ska vi ha! Sen när man sätter sig i bilen så känns det som om man ska tuppa av av hettan,den så sjukt varmt! Jag vet inte än om jag ska sleepa over där eller om jag åker hem igen,annars får ni jätte gärna vara sociala på mobilen,076-8111762 you know! Sen imorgon har jag kommit på att jag verkligen måste ligga & steka i Snarböle hos mormor & morfar,mina ben är vita som snö. Så då blir det steka imorgon också. Härligt! Men nu ska jag höra med mamma hur det går för henne,det ska bli såå gott med grillning! MUMMS!



Jag vill vara prick sådär brun,inte mindre,minst sådär!
Ska försöka imorgon,ska ligga ut HELA DAGEN!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela