idamartinakarlsson

BAJSKORVENS OLLON!

Publicerad 2009-10-23 20:46:21 i

Jag vet att jag är väldigt mogen med orden, men gah vad jag bli sur!! Imorgon då så åker ju jag till till Stockholm & har det grymt roligt. Jag tycker det ska bli så otroligt roligt! Också nu då när jag ska iväg långt bort & ska vara borta en vecka, så ringer dom från TeWés. TeWés är stället jag praoade på & jag tycker det var sjukt kul där. Och tydligen så tyckte dom att jag gjorde ett bra jobb för jag fick med mig hem en tolv bitars tårta & dom vela ha mina telefon nummer så dom kunde ringa om dom behövde min hjälpa. Så just idag, just precis idag, så ska dom ringa & fråga om jag kan komma & jobba hos dom imorgon. Varför just imorgon? Kunde dom inte ha ringt igår så jag kunde komma idag istället. Men det är ju faktiskt på helger som det är knökfullt där. Typiskt! Jag blir så sur! Varför skadet hända just mig att jag alltid ska ha oturen?! Nä usch, jag rokar inte sitta & vara sur längre. Ska jag gå & tänka på det här hela tiden så kommer jag ju vara sur hela veckan & det vill jag ju inte. Aja, det är som det är & det går inte att göra någonting åt det. Nu har jag i alla fall duschat & ska sätta mig med mamma & kolla på tv & göra mig en kopp te. Gotlänsk sommar blandning. Och till det mina nybakade grymt snygga cupcakes! YUM!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela