idamartinakarlsson

BLÅSVÄDER & ALLA LÖVEN FALLER

Publicerad 2009-10-17 11:57:53 i

Usch, vad hemskt det ser ut nu när man kollar ut genom fönstren. Inga löv kvar på träden, bara en massa kvistar, grått ute, fruktansvärt blåsigt. Ser riktigt dött ut!
Imorse vaknade jag redan vid 08.00 tiden, så jag har mest slappat i soffan, ätit frukost & sovit ute på balkongen,mohaha! Jag älskar att ha på mig ett varmt duntäcke & lägga mig ute & sova. Underbart! Bara det att mina fötter stack ut en bit så jag hade ingen känsel i dom när jag vaknade igen. Nu har jag klätt på mig myskläderna & tänker slå mig ner för att plugga. Måste skriva klart handlingen om boken. Jag ska ju redovisa den boken på tisdag. Jag är förväntansfull men nervös. Jag är nervös över att jag ska tappa bort mig totalt, läsa för fort, glömma bort att säga någonting viktigt eller, ja men ni vet.. Men det är bara att hålla tummarna på att jag inte gör det! Tänkte ju även visa lite bilder & fosiler, så det här kommer nog gå bra! Tänkte även att jag skulle plugga lite spanska & SO. Vi har prov i båda dom två ämnena nästa vecka. Så jag måste pluggapluggaplugga. But that's life! Nu har mamma stuckit iväg på möte så det är bara jag & brorsan hemma. Då ska jag nog försöka hitta godispåsen som mamma gömde, mohaha! Så blir det väl kanske att jag slåt mig ner i soffan med en varm kopp te & kollar på en film, efter pluggandet. En julfilm kanske? Jag älskar julfilmer! Specillt nu när det börjar bli kyligt ute 6 det blir höst/vinter. Så mysigt att kolla på sådana filmer då! Kanske man ska ta & kolla på ''Mysteriet på Greveholm''? Jag så får det bli!
Nu har jag nog bestämmt mig för att jag ska klippa lugg igen! Kommer nog färga håret mörkare eller ljusare också då. Kanske ska be Ulrika göra allt? Eller Lisa eller vad hon nu heter i Söderhamn?








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela