idamartinakarlsson

BUHUU..

Publicerad 2009-10-09 16:31:37 i

Buhuu, idag var sista dagen på prao... Jag tycker det har varit så grymt kul, gjort en massa roliga saker, trevliga männsikor som man har jobbat med, ätit mycket & gott! Har alltså haft super kul! Micke vela också att jag lämnade mitt nummer så han kan ringa om han vill att jag ska komma & jobba. Det vore ju grymt! Så fick jag som tack för all hjälpen en 12 bitars tårta. Nybakad, YUM! Så ikväll har vi efterrätt också. Perfect! Dom har även bjudit mig på lunch igår & idag, tack för det! Dom har sjukt goda saker, också får jag nästan fem bakelser per dag, så nu rullar jag fram, mohahaa! Men säg någon som tackar nej till godsaker?! Just det ja, idag kommer VÄRLDENS UNDERBARASTE KARIN hem till Hudik! Som jag har saknat henne! Så vis ka väl umgås, hon ska få se mitt nya rum & så ska vi väl aknske prata en massa om saker som har hänt & lite svaller & sådant, tjejsnack med andra ord. Jag längtar! Ska sms & fråga vilken tid hon kommer. Ikväll blir det väl som sagt att umgås med henne, äta god mat, kolla på tv, Idol 09 kanske? Vi får väl se. Men än så länge är klockan bara 16.27 så det är långt kvar. Ska försöka läsa & plugga tills dess. Men först måste jag tydligen ner till Kvantum & köpa potatis. För min glömsker till pappa, glömde köpa det. Hur han nu kunde göra det? Inte för att det är en nyhet eller så men.. Idag är jag lite extra deppig också, för idag är det den 9 oktober. Alltså en måndag sen morfar dog. Det är så jobbigt, jag kan inte ens se en tant 6 farbror gå tillsammans på stan & varenda tanke & syn går till morfar. Och en massa annat, men det är bara att lära sig leva med det, hela livet är förändrat 6 kommer aldrig bli som vanligt.  Aja, vad ska ni göra ikväll då, någonting roligt hoppas jag? :)


<3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela