idamartinakarlsson

HAPPY HALLOWEEN

Publicerad 2009-10-31 22:54:42 i

HAPPY HALLOWEEN! Idag är det som sagt halloween & jag tänkte skriva lite om hur min dag har varit. Vaknade strax innan 10.00, försökte somna om men kunde inte. Så jag startade lite AA & Riverside. Så väckte jag Jannike efter ungefär en timme & vi åt frukost & sedan började storstädningen inför festen. Så som jag skrev igår så skule vi klä ut oss till troll tänkte vi, & det gjorde vi också. Vi blev så snygga! Bara det att allt mitt hår ser ut som en enda tova.. Så jag ser inte framemot att borsta ut allt senare. Hur som helst så efter det fiaxde vi bål, mat & en massa annat. Såkom gästerna, dvs Lars,Max,Melker,Robban,Sandra,Tea,Jonte & Jannikes mormor & morfar. Vi satt oss & åt, tacos! YUM! Riktigt gott var det! Så har vi gått bus eller godis med barnen,kollat en massa på tv, svullat i oss en hel del & myst & haft det ritkigt roligt hela kvällen. Nu är bara jag & Jannike dom ända som är vaken fortfarande & vi kollar på film. Eller snarare hon, jag sitter ju & skriver allt det här. Men snart så vill Jannike ha datorn. Jag känner att jag börjar bli trött också så hon ska väl sitta vid den ett tag så ska vi gå ut & hämta ett annat täcke till mig, så jag kan sova gott inatt. Imorgon är det söndag, sista dagen på det här lovet som varit underbart roligt! Så imorgon blir det först sovmorgon & sedan ska jag bli bjuden på bio. Jannikes mamma ska bjuda mig sa hon, & vi ska se ''Flickan som lekte med elden''. Jag tror det kommer bli super kul & att filmen kommer vara jätte bra! Vi får väl se, vi har ju så bra sällskap också. Det blir jag,Jannike,Linda,Kaj,Robban & Sandra, det kan ju nästan inte bli rolgiare! Imorgon åker jag hem till pappa & ska vara där i en vecka. Men nu vill Jannike ha datorn. Hoppas ni alla har haft en super duper trevlig halloween kväll! Vad har ni haft för er?


Mohaha, jag ser helt fucked up ut, men det såg så underbart ut att sitta i en båt.





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela