idamartinakarlsson

HEMMA HOS VÄRLDENS BÄSTA JANNIKE FLINTHAMMAR IGEN

Publicerad 2009-10-31 00:11:28 i

Vilken dag..Vaknade vid 08.00 tiden & idag vaknade jag inte av någon Ebba som kom in & ryckte av mig täcket & sade ''Fryser du nu?'' med ett leende på läpparna. Så det var en rätt så lugn morgon. Jag åt frukost med hela familjen, duschade, fixade mig, så tog jag med mig Hugo i  barnvagnen på en promenad i det underbara höstvädret. Riktigt skönt var det! Löven på marken & solen sken, underbart! Så när jag kom tillbaka till de andra igen så for vi in till stan för att moster skulle byta skor & kofta & jag skulle in på Cocoo. Det tog ett tag innan vi hittade till Cocoo, men tillslut hittade vi. Så vi gick in & gud så mycket fina saker hon har! Väldigt liten affär men väldigt mycket fina saker! Och hon som ägde butiken var super trevlig! Och med mig hem fick jag den där ringen jag pratade om igår. Den där rosettringen, jag vela ha en vit eller en svart, men båda var slut så det fick bli en röd istället. Men den var riktigt fin den också! Moster bjöd på den, jag fick den av henne i byte med att jag ska bjussa henne på en stor glass när hon kommer upp. Så det lovade jag, hon kan få två om hon vill. Sen for vi på Kina resturang & käkade lunch, sen hem & jag packade klart. Så fick jag en ny mobil. Likadan som jag har nu, men moster som hon hade förut som är som en helt sprillans ny! Perfekt! Fick även en mp3 som dom inte använde, tydligen så hade dom flera stycken så jag fick ta en, det var verkligen jätte bra. Så åkte vi till Upplands Väsby där jag skulle hoppa på min buss & åka tillbaka till lilla Hudiksvall. Sorgligt men sant. Men hemma väntade världens bästa mamma & världens bästa Jannike Flinthammar. Som jag saknat dom båda två! Så jag drog hem, packade & nu har jag varit hos Jannike sedan strax efter 18.00. Vi har bakat, gjort en massa annat inför Halloweenfesten som dom ska ha här imorgon! Jag  längtar ihjäl mig! Ska bli riktigt kul faktiskt! Jag & Jannike har även letat någonting vi kan ha på oss imorgon när vi ska gå Bus eller godis med hennes kusiner Tea, Jonathan, Max & Melker, mohaha! Vi har kommit fram till att jag & Jannike ska vara..hör & häpna..troll! MOHAHA! Men jag kanske slänger in något inlägg imorgon om hur kul vi har on the party ;) För nu får Jannike spader snart, hon tycker jag är dö tråkig som ska skriva så långa inlägg, haha.. Nu sitter hon här / klagar &, ja, jag vet inte vad hon gjorde förut, hha vill nog inte veta heller. Men nu ska jag vara social med henne.


JAG ÄLSKAR DIG BRUDEN! <3





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela