idamartinakarlsson

I DON'T WANT TO BE ANYTHING OTHER THAN WHAT I'VE BEEN

Publicerad 2009-10-04 00:19:11 i

Nu är jag helt slut! Vid 14.00 kom pappa hem, så for vi iväg & hämtade brorsan & sedan bar det av till Sundsvall. Så började vi med att gå på Biltema, & hör & häpna, men vi var där inne i max 20-25 minuter?! Shit vad paff jag blev! Hur som helst så efter det gick vi in på Birsta City för jag skulle gå på Ginatricot & kolla på jeanstights & leggings. Köpte leggings,svarta, as sköna & bra att ha. Men några jeanstights blev det då inte. Jag prövade ett par M, för jag vet att storlekarna är väldigt små där. Men gud så jag kämpade med att få upp dom mohaha! Men kanten längst upp på brallorna var stenhård & kunde inte töjjas ut eller nå så det var därför. Ett tag trodde jag att jag hade fått för stort as, men så var det inte... hoppas jag. Men det tror jag inte. Så var vi klar där & drog in på IKEA. Då kände jag mig lite stressad för vi skulle bara ha 1½ timme på oss att gå runt överallt, handla & käka. Men så när vi går in står det på snurrdörrarna att dom har öpppet till 19.00 varje lördag-söndag. Så vi fick perfekt med timeing! Käkade även ritkigt billigt där. Dom brukar ju alltid ha ritkgit billig & bra mat där. Så vi alla tre tog oss en varsin Pommes, med grillad kycklingfilé, grönsaksgegga & BBQ sås. MUMMS! Skit gott var det! Så var det bara att försöka dra med sig all shopping till bilen som stod kvar vid Biltema & fara hemmåt. Så har jag fram tills nu hållt på & fipplat & donat. Så nu är mitt rum helt klart! Nice! Jag blev verkligen ritkgit nöjd! Eller det är bara två saker som saknas &det är en ny fönster lamapa men det ska jag fixa nu i veckan & taklampan ska vi sätta upp imorgon för det hann vi inte ikväll. Men gud så mysigt & snyggt rummet blev! Ser ut som ett helt nytt rum! Perfect! Nu ska jag tänkte jag gosa ner mig i mina mjuka sköna säng & kolla på några avsnitt av One Tree Hill & förmodligen kommer jag somna så fort jag har lagt mig, som vanligt. Imorgon någon gång under kvällen eller så så ska jag träffa Jannike & pröva hennes svarta jeanstights & kolla om jag kan ha dom. Föresten så blir världens gulligaste lilla gofis till bebis,Hugo, ½ år idag! Tiden gå så sjukt fort!
Fick med mig allting hem förutom en fönsterlapma då. Men allt detta hittade jag:

* svart matta
* spegel
* svart fotogrej
* svarta klisterblommor
* svarta leggings
* vit taklampa

Har kanske glömt bort någonting.. Bilder kommer i alla fall sen. Egentligen kansk man skulle ha tagit Före 6 Efter bild, men det hade jag inte en tanke på innan vi gjorde om det..








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela