idamartinakarlsson

I'VE SEEN THIS ROOM AND I'VE WALKED THIS FLOUR

Publicerad 2009-10-06 20:05:06 i

Andra dagen på prao. Blev lite tidig idag så jag fick vänta en stund på Kristin men det var ingen fara. Har gjort rätt så mycket idag, lastat upp bröd, lagt bröd i påsar, proppat i mig en massa godsaker, tagit hant om disken, plockat av prickställen, torkat bord, tänt ljus, gjort mat mm. Har varit fullt upp & roligt hela dagen! Efter det gick jag med Jannike hem till henne. Jag förhörde henne på lite saker, vi fikade, väntade på att en snubbe med köksluckorna skulle komma, drygade oss, sjöng högt & töntade oss helt enkelt. Så kom vi på sen hur fjollig vi var som höll på som vi gjorde! Jag tror vi båda två var hemskt trötta efter dagen...mohaha! Så tog vi moppen, hon körde hem mig & hon fortsatte till stallet. Så har jag ätit, kollat på AA & Riverside, läst bloggar & nu bara jag skrivit klart det här så ska jag hjälpa pappa att vika lakan & sen duscha. Så blir det säng tidigt idag. Var hemskt trött idag känner jag. Så imorgon är det en ny dag, ska bli kul som vanligt. Ingen vet vad som har hänt med mina händer heller. Jag är uppe på handens översida blivit alldelöes röd, torr & fått vita prickar. Jag vet inte vad som har hänt?! Svider som fan gör det också, kan inte ens spola händerna i lagom varmt vatten så känns det som om hela händerna ska brinna upp. Undra hur det ska gå nu när jag ska duscha då...? Läskigt! Hoppas det blir bättre bara, får väl smörja mig med någon äcklig sörja & se om det går bort på det viset.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela