idamartinakarlsson

LAY WHERE YOU'RE LAYING DON'T MAKE A SOUND

Publicerad 2009-10-05 20:59:16 i

Vilken grymt rolig dag! Klockan 09.00 började jag min paro på TeWés. Från början gjorde jag inte så mycket, dom bar in en massa bakcar med olika bakelser medan jag stod & tittade på & drägglade efter allt gott! Så sen började jag få göra en massa. Torka borden, tända ljus, diska, koka en massa saker, göra sallad & grilla mackor osv osv.. Kanske inte låter så jädrans kul men jag kan ju säga att det var det. Nu har jag fyra dagar kvar av prao & jag kommer ha super kul! Sltade klockan 15.00 så då mötte jag Jannike, så gick vi på stan, jag köpte mig en ny plattång. Välbehövd! Fixade även praoplats på Buketten till Jannike. Hoppas hon får det riktigt kul där! Haha oroar mig lite för chefen, passa dig Jannike! Aja, mer av det ska vi inte ta upp här inte.. Så hem till Jannike, slå in paket & sen for alla vi tre + Gröten till Enånger för idag fyller världens sötaste Tea år! Grattis på dig stumpan! Så har vi varit där ett bra tag, kom hem för ungefär 20 minuter sedan. När jag har skrivit klart det här ska jag först kolla på ett avsnitt av Riverside, borsta tänderna, tvätta mig & lägga mig i sängs bumms! Så imorgon kommer en till dag då jag ska paoa, wiho vad jag längtar till morgondagen!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela