idamartinakarlsson

LUGG, FÄRGA HÅRET, BÅDE OCH ELLER INGENTING ALLS?

Publicerad 2009-10-11 13:07:00 i

Idag fick jag sova ut lite mer i alla fall, vaknade vid halv elva. Riktigt skönt! Så har jag suttit vid datorn/tv, pratat med Jannike, ätit frukost & fixat mig. Så nu är jag redo att åka till Söderhamn till mormor & morfar. Mamma & brorsan kommer om to minuter så jag måste packa ner lite saker i väskan. Läxor, bok, mobil, nycklar mm. Så kommer jag hem någon gång ikväll så då blir det troligtvis mer uppdatering. Måste ner & säga hejdå till Karin som åker hem vid 15.00 idag också, jag vill inte att hon ska åka! :(




Ska jag klippa lugg & färga håret eller inte?





Peace and Love

Kommentarer

Postat av: Majja M

Publicerad 2009-10-12 15:20:40

Jag tycker du ska klippa lugg:D<333333 Jag funderar på att klippa lugg själv?? :D<33333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela