idamartinakarlsson

MY BOY LOLLIPOP

Publicerad 2009-10-03 13:15:07 i

Nu sitter jag här & diggar Millie Small - My boy lollipop mohahaa! Om en timme bär det av till Sundsvall med pappa & brorsan för en massa shopping till rummet. Ska bli ritkigt kul, men kanske en aning dyrt också, men det är ju pappsen som betalar...i alla fall så länge. Har en hel del jag måste ha nytt av. Ska även in på Ginatricot & kolla på jeanstights & leggings. Det är ett MÅSTE! Igår käkade jag & pappa på pizzeria, blev kebab för min del, tycker verkligen inte om pizzorna där.. Gott var det i alla fall! YUM! Men det blev inte att jag umgick med Jannike, hon skulle vara med Sara & sen kände jag på kvällen att det var lika bra att jag bara var hemma, jag var så trött. Nu har jag bäddat sängen, klätt på mig,dunkat musik & kollar på AA & Riverside. Så nu måste jag gå & borsta tänderna, tvätta mig & fixa håret så är jag klar inför dagen. Kommer väl hem efter att vi har avslutat dagen med att vi varit på Biltema i ungefär en sisådär 2-3 timmar... Gah vad jag hatar Biltema! Men det är typ pappas favorit ställe & han åker inte därifårn förens han har varit på Biltema. Jobbigt men sant.
Nu har det snart gått en månad sen våra vägar i livet skiljdes. Och jag går fortfarande & väntar på att du ska komma hem.. Kom tillbaka morfar.
Jag önskar att allt var en dröm & att jag snart vaknar upp & allt är som vanligt.



Här skiljs våra vägar i livet
Den väg vi tillsammans fick gå
Jag tog aldrig nånting för givet
Min saknad känns smärtsam ändå

Du skänkte mig glädjen och skratten
I din värld fick jag komma in
Du var den lyssnande rösten i natten
Du gav mig den som var din

Du är för alltid en del utav mig
Som polstjärnans ljus i natten
Jag tänder ett ljus
Som en hälsning till dig
Som en bro över mörka vatten

Du är för alltid en del utav mig
Så fjärran men ändå nära
En ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig

Här skiljs våra vägar i livet
Men du lät mig tidigt förstå
I stjärnorna står det vi skrivit
Tillsammans för alltid ändå

När natten så stilla sig sänker
Finns tystnadens tomhet hos mig
Och likt den klaraste stjärnan som blänker
Så stark är min kärlek till dig

Du är för alltid en del utav mig
Som polstjärnans ljus i natten
Jag tänder ett ljus
Som en hälsning till dig
som en bro över mörka vatten

Du är för alltid en del utav mig
Då fjärran men ändå nära
En ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig

Du är för alltid en del utav mig
Så fjärran men ändå nära
En ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela