idamartinakarlsson

ONE TREE HILL ELLER SÖDERHAMN..?

Publicerad 2009-10-11 00:02:24 i

Vaknade runt 09.00 redan idag. Jag som tänkt att jag skulle sova ut, men så blev det inte. Så jag kollade på One Tree Hill & läste lite. Så somnade jag till sen igen. Det var ju skönt! Så åt jag frukost, fixade mig, Karin kom upp & sen stack vi ner på stan. Vi började med att gå på Jambo för att käka, för min del blev det en macka & Karin tog en kycklingsallad som såg grymt god ut. Så när vi är påväg upp för trappan där inne för att kolla platser så slår det mig att jag har glömt Ginatricot presenkorten. Typiskt mig! Jag som tänkte köpa en svart kofta & kolla lite. Så det blev ingen shopping där inte. Men det kanske ändå var lika bra, så kan jag ju spara dom tills jag åker till Stockholm istället? Så så får det bli! Så gick vi på stan då, ett bra tag, avslutade med att vi gick in på Hemmakväll & köpte Ben&Jerry´s. Så drog vi hem till mig, åt upp glassen & till det blev det att vi kollade på I taket lyser stjärnorna. Fast vi hann bara börja, så skulle vi ner sen. Så har vi mest setat nere hos Karin & kollat på tv, bl a Körslaget. Jag åt även lite mer glass som jag köpte nere på Kvantum när vi var där. Nu har jag kommit upp, läst lite bloggar, lyssnat på musik & kollat på One Tree Hill klipp. Så nu är klockan 23.55 & jag är helt slut! Ska lägga mig om bara en liten stund. Pappa & Gun är på dans så det är bara jag & brorsan hemma här. Ska kolla bara så inte han ska ut eller så för då måste han låsa dörren om jag ska lägga mig. Imorgon får vi se vad jag gör. Antingen stannar jag hemma bara & pluggar, slappar & sover. Latar mig helt enkelt. Eller så hänger jag med mamma & brorsan till Söderhamn till mormor & morfar. Brorsan ska tydligen hjälpa Perra, morfars bror, att ta upp mormor & morfars båt. Men mormor & morfar har ju inte kanal 5 & det är One Tree Hill imorgon & det vill jag verkligen inte missa. Det är ju så bra!! BÄSTA SERIEN! Så vi får väl se hur vi gör. Ska ringa & höra lite med mamma imorgon om hur det blir, kolla ungefär vilken tid vi blir hemma & så. Men nej, nu ska jag ta & lyfta på arslet & röra mig till sovrummet. Det ska bli så skönt att få sova! Kommer somna med en gång känner jag..








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela