idamartinakarlsson

PLAY THAT FUNKY MUSIC

Publicerad 2009-10-04 21:36:06 i

Idag har jag haft en slapp/städ söndag. Riktigt skönt har det varit! Vaknade tyvärr väldigt tidigt & märkte att jag låg & sov som Pippi gör. Med huvudet där man ska ha fötterna & tvärtom. Mohaha! Också när jag kollar på väggen där jag klistrat fast de där klisterblommrona som var så snygga, så ser jag att alla har ramlat ner. Så jag klev upp & la alla sakerna på skrivbordet, slog på datorn, dunkade musik, haha klockan 08.00 på morgonen. Så la jag mig i soffan med täcke & kollade på repsiserna av Idol & som vanligt så somnade jag. Och gud så härligt det var att få sova ut! Sen fick jag nått ryck & började städa hela lägenheten & dammsög & allt sådant. Försökte klistra på blommorna igen men dom bara lossnade.. Så efter att jag städat & hållt igång ett bra tag så tog jag en dusch, kollade på ÄLSKADE ONE TREE HILL. Jag får ALDRIG nog av det, jag älskaaaaaar det! Jag MÅSTE bara köpa alla säsonger, snart kommer ju säsong 6 ut i butikerna här i Sverige också, så då vet jag vart jag kan få alla 6 säsongerna för enast 900kr. Det är ju super billigt! Men jag får nog vänta ett tag till. Nu har jag ''plattat'' mitt hår, i alla fall försökt. Min plattång har ju gått sönder & det är bara ena plattsaken som blir varm. Så mitt hår är just nu vågigt. Så imorgon ska jag gå på stan & köpa mig en ny, en likadan som mamma har för den är super bra! Imorgon börjar min prao också som jag nämt tidigare & jag börjar bli riktigt nervös. Jag är så rädd att jag ska råka tappa nått glasaktigt & alla kommer glo ut mig & bla bla bla, ja men ni vet.. Det vore ju lagom pinsamt! Men nu ska vi inte tänka så, nu ska vi tänka positivt! Nu har jag precis snackat lite med Jannike om morgondagen. Jag ska nämligen äta tilsammans med henne på Läro. Men nu måste jag tvätta mig,borsta tänderna & hoppa i sängen. Börjar klocakn 09.00 imorgon. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!



I <3 One Tree Hill





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela