idamartinakarlsson

SISTA KVÄLLEN HÄR I STOCKHOLM

Publicerad 2009-10-29 22:14:49 i

Drygt en vecka sedan jag lagt in något inlägg här nu, men jag kom i lördags & jag har inte haft varken tanken eller lust att blogga. Eller tid. Hur som helst så åker jag hem imorgon. Halv tre går bussen & jag beräknas vara i Hudiksvall igen vid sex tiden. Och då hämtar mamma upp mig, jag åker hem & packar ner lite kläder & lite annat smått & gott. Så kör hon mig till min enormt saknade Jannike. Så ska vi baka godis till helgen &bara umgås & snacka en massa. Kommer nog bli grymtkl för vi har inte setts på två veckor & hon är enormt saknad! Så jag tror inte det kommer bli något inlägg på hela helgen & på måndag börjar skolan. Så därför slänger jag in ett inlägg nu när jag har tid & lust. Jag tar dagarna som dom gick & så.
På lördagen när jag kom hit till Stockholm så började vi med att hämta Ebba som var på kalas hos Emilia. Så bar det sedan av till IKEA, där vi käkade & kollade runt. Jag själv fick med mig en as doftljus som mamma vela ha. Seda var det bara hem, mysa & sova gott efter en lång resa. Att bro på resa. På bussen satt jag bredvid en gammal gubbe som skulle ha ungefär en meters avstånd mellan sina ben så jag satt typ utanför sätet med hava arslet. Sen tappade han sin jävla kaffekop som satt på termosen & den fick ja plocka upp. Haha, jagsäger då det jag!
Söndagen blev det bara hemmadag, städning, mys & massa sånt. Gjorde liksom ingentin speciellt. På måndagen var det likadant. Rät så skönt ändå faktiskt! Man var ju så slut å kvällen efteren massa tok & stoj med Ebba & Hugo.
Tisdagen så for vi iväg tillTäby centrum, Sveriges största köpcentrum. Åt god mat, shoppade & träffade även på Victoria Silverstedt som gick förbi oss. Hon kom ut ur Forex & hade väl antaglingen växlat lite pengar så hon kunde gå på sin lyxiga lilla shoppingrunda. Med mig hem fick jag i alla fall två par nya strumpbyxor & ett par nya ljusa jeanstights. Mycket välbehövligt alla sakerna! Så det var ju bra. Sedan igår, onsdags så bar det av till Stinsen. Ett köpcentrum nära där moster & kusinerna bor. Så där blev det likadant. Åt gott, träffadevisserligen int epå någon ändis, men jag fick ju med mig hem lite fina aker i alla fall. Med mig hem i kassen fick jag ett nytt svart linne(mycket välbehövligt), sådana där tights som ser ut nästan som skinn när dom sitter på, en rutiga typ tunika(riktigt fin) & en stor svart t-shirt med trycket ''TONIGHT'S GONA BE A GOD NIGHT''. Rkigt fina saer & jag är grymt nöjd! Nu har jag precis kollat på alla Riverside avsnitt & smällt i mig en stor jumbokop med te. Har pratat med både Karin & Jannike. Karin åker hem antingen imorgon eller på söndag,hoppas på söndag så jag hinner träffa henne. Och Jannike då träffar jagju imorgon, & gud så roligt det ska bli! Men imorgon så går alltså inte bussen förens vid halv tre tiden. Så jag hr ju en halv dag på mig. Så vi tänkte åka in till självaste affärerna för moster ska byta ettpar nya skor & jag ska gå in på Cocoo. Där ska jag köpa en otroligt snygg,läcker & fin plastring för 95 kronor. Kanske lite dyrt för en plastring men de är grymt snygg. Men nu måste jag kila!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-29 22:54:19

hahah den där tröjan med tonights gonna be a good night tänkte jag köpa i sundsvall <)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela