idamartinakarlsson

SOVA MED SALVA & VANTAR...

Publicerad 2009-10-07 19:47:16 i

Mohaha, ni kanske undrar varför jag har ''SOVA MED SALVA & VANTAR...'' som rubrik idag. Jo, som jag berättade igår så hade jag ju fått knall röda händer & vita prickar på dom, & det sved som tusan. Så jag dränkte händerna i äcklig salva, som stinker gammalt ruttet ägg för den delen, & drog på mig s k bomullsvantar. Det är vantar som man har på natten för att man inte ska ligga & klia & ha sig. Riktigt smart faktiskt! Men jag hatar att ligga & sova med sådana, det blir så fuktigt & blä! Men hur som helst så sov jag med det & det gjorde resultat, blev faktiskt bättre. Men när jag började hålla på med varmvatten & annat på TeWés idag så blev det som igår igen. Dock inte lika illa. Men nu är dom istället hemskt torra.. Usch vad jag ogillar sådant här. På tala om praktiken så har jag haft roligt idag också, gjort samma saker som igår & lite mer. Jobbade även till 17.00 idag, två timmar längre än vanligt. Njutit har jag gjort idag också! Först på morgonen blev det en super god kaka, så blev det eftermiddags fika, prinsesstårta & innan jag gick hem fick jag en till bakelse. Plus en massa småkakor & annat smått & gott. Dom försöker göra mig fet! Haha! Imorgon är det näst sista dagen som jag är där, sorligt men sant. Känns nästan som om jag jobbar där, om det ändå var så.. Men jag har pratat lite med dom om jobb, så jag ska skriva CV & lämna till dom, så vet dom att jag är intresserad & kan ringa mig om dom behöver hjälp. Vore riktigt kul om jag kunde hjälpa till ibland & tjäna lite $ på någonting man tycker är super kul! Vore ju ritkigt fett med nice! ;) Men vi får väl se, ska inte hoppas för mycket. Nu har jag kommit hem precis, jag,brorsan & pappa har varit på Bockarna & käkat, YUM! Så jag & brorsan cyklade hem & pappa stack till Mani´s. Nu ska jag sitta lite till vid datorn,kolla på en massa roliga videoklipp på Björn Gustavsson,I JUST LOVE HIM! Kanske läsa, skriva lite saker & sådant, så blir det säng tidigt ikväll.
Jag har ju haft låtar som rubriker nu ett tag, men nu blir det ändring på det, eller det blir lite blandat.



Kanske är Sveriges sötaste,roligaste & härligaste person!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela