idamartinakarlsson

VATTENDROPPAR ÖSER NER

Publicerad 2009-10-16 17:07:01 i

That's right! Regnet öser ner idag. Sånt gillar vi inte. Första lektionen hade vi a-pass, var rätt så skön lektion. Det märks verkligen att Emil,Ludde & Norden är på prao för det blir betydligt mycket mer arbetsro. Mohaha! Men på måndag kommer dom igen.. Andra lektionen hade vi bild. Jag började med min sak som jag ska göra. Man får dra en lapp & på den står det ett land. Då ska man göra någonting som har med landet att göra. Ex, Finland kan man göra en bastu. Och på min lappen stog det Brasilien. Så jag ska göra statyn,Jesus,som finns i Rio. Så jag hann börja & blä vad äckligt det var att hålla på, jag skulle gägga runt med händerna i en hel balja med lim?! Uschuschusch! Så började vi inte igen förens 12.00 så vi spelade lite kort, åt mat, & sedan åkte jag med Mattis Pattis till idrottshallen där vi skulle ha bad. Och jag som hade längtat så mycket, så precis idag ska jag få en sak som alla tjejor får en gång i månaden. Mens.. Det märktes kanske igår, jag var sur & grinig, sjukt sugen på choklad & bara vrång helt enkelt. Så det var ju så jäkla typiskt! Så jag satt med Mattis uppe på läktaren & vi hade bara roligt, så det var rätt soft ändå. Så efter det gick jag med henne på stan ett tag, vi vart så himla sugen på att shoppa båda två, vi hittade så mycket fina saker! Så körde hon mig till skolan, där jag hade min cykel, så cyklade jag hem i spöregnet. Jag var iskall när jag kom hem, dyblöt & hoppade in i duschen direkt! Så nu har jag alltså duschat, klätt på mig myskläder, kollar på lite serier & så &nu tänkte jag måla naglarna & sedan sätta mig &plugga. Jannike vela att jag skulle hänga med på G-festen men jag har varken tid,pengar eller lust, jag känner nu också att jag verkligen inte orkar. Jag är för trött! Ikväll blir det mest plugga & nog lite tittande på Idol & mysa med mamma. Det är ju Micael Jackson tema ikväll, & det får man ju inte missa! Plus att vi ska äta tacos! Me like!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela