idamartinakarlsson

YOU'RE THE REASON WAY LOVE HAS A NAME

Publicerad 2009-10-02 14:36:54 i

Blev inget inlägg igår för det hann jag inte. Men dagen gick iaf fort igår. Började med HK & slutade med orientering på väster. Så åkte jag & Matti redan en timme innan. Så har Monika sagt ''Åk förbi Västra skolan, då kommer det en parkering, åk förbi den också, då kommer ni se en grusplan,där är det''. Visst vi åker dit. Men då ser vi ingen grusplan, så vi åker & åker & åker.. Jag tror seriöst vi åkte in på varenda gata. Också slutade det med att vi stannade vi håsta skolan & där ringde vi Jannike. Så förklarade hon vart det var & vi åkte dit. Men det var ''fel''. Så sen kom andra från vårna klass så d följde vi efter dom då. Men så säger dom att vis ka mötas vid en grusplan,men det var ju också fel. man skulle gå flera meter in i skogen också. Dom var verkligen sämst på att förklara vägen & det måste ha blivit riktigt dyrt för Matti med bensinen. Stackarn! Men så orienterade jag,Linda,Linnéa & Carro. Så hann vi klart alla kontroller på 53 minuter, vi var verkligen taggade! Även att vi hittade en liten skogsmus mitt på en stig, den var säkert skadad eller nått. Men den var hur söt som helst.. Så drog jag hem till Jannike medan hon var i skolan, så fixade jag mig & vi drog ner på stan. Så har ja ghittat en plattång jag ska köpa, min har ju gått sönder & är sämst. Så fikade vi lite på TeWés, där jag ska börja praoa på måndag. Och vi gick även & letade praoplats till Jannike som ska praoa vecka 47. Hoppas hon får på Buketten! Så var vi hos henne hela kvällen & kollade på tv, satt vid datorn & åt mat. Så körde Linda hem mig vid 21.00 tiden.
Så idag har vi också haft en riktigt skön dag! Började med a-pass, då jag jobbade SO. Efter det blev det bild. Jag gjorde klart mitt porträtt av Hanna Hedlund, ÄNTLIGEN! Så slutade vi dagen med idrott. Löpning runt Lillfjärden. Känner verkligen att jag MÅSTE träna upp kondisen, fy fan säger jag bara! Jag måste ha Hudiksvall sämsta kondition! Så sen tror jag nästan det tog 30-40 minuter för mig att gå upp för broman backen,haha, så slut var jag. Och träningsverk! Så har jag bara suttit vid datorn, kollat på ett helt nytt The Hills avsnitt. Och allt jag kan säga är '' Wooohooo drama drama drama....''! Ni kan kolla in avsnittet här: http://www.mtv.com/videos/the-hills-season-5-ep-11-its-on-bitch/1622234/playlist.jhtml  
Nu ska jag väl byta sängkläder, duscha, klä på mig nya & rena kläder så får vi väl se om man kanske hittar på nått med världens bästa Jannike ikväll. Hoppashoppas! Såska jag fundera ut vad vi ska äta ikväll, pappa undrade nämligen om jag hade några önskemål. Imorgon ska även han & jag till Sundsvall & gå på IKEA & köpa nya saker till mitt rum. Den är klart eller vad man säger nu, det är bara en ny spegel, ny matta, nya lampor & svarta fotoramar som saknar. Ska väen köpa självfästande svarta blommor som man ska sätta på väggen. Jag tror att mitt rum kommer bli gryyyymt snyggt när det blir klart! Jag hoppas det.. Så fort det är klart så lovar jag att slänga upp bilder på hur det ser ut. Idag har jag även fått reda på att Karin nog kommer nästa helg, hoppashoppashoppas, det var ett bra tag sen nu. Så ska vi ju knäppa kort på alla oss tre, dvs ig,Jannike & Karin. Som jag ska ha inramat i en svart fotoram & ha på väggen, kommer säkert bli ritkgit fint! Ojoj, nu blev det ett ritkgit långt inlägg.. Men men...Kanske kommer ett ikväll också, vi får väl se, om jag orkar.
Tänkte göra nått med fitt hår föresten. Färga, klippa lugg eller ha det som jag har nu. Help me!



Klippa lugg?




Eller färga till ungefär den här färgen eller...?


Eller den här färgen? Jag vet int eom jag kommer passa i en sådan ljus färg, vad tror ni?






Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2009-10-04 21:22:15

du passar i allt <3

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-05 20:48:27

Naw :')

Nu får du fan ta & komma hit kvinna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela