idamartinakarlsson

CAUSE PERFECT DIDN'T FEEL SO PERFECT TRYING TO FIT A SQUARE INTO A CIRCLE WAS NO LIFE

Publicerad 2009-09-23 19:11:50 i

Riktigt härlig dag, än så länge! Började med SO då vi bara fortsatte jobba & gick igenom några frågor. Så blev det idrott,softboll. Ann-Cha var sjuk så vi hade en kille som heter Kalle istället. Det märks verkligen att hösten börjar komma igång på riktigt nu. Det blåser som bara den,svinkallt,löven faller, kommer en speciel lukt & en massa annat. Fast höst är ändå en ganska så mysig årstid. Efter idrotten hade vi spanska där vi också jobbade på. Så sen engelska,jobbade bara på,lika så på svenskan. Så avslutade vi dagen med matte där vi också bara jobbade på. Jag älskar sådana dagar! När man bara jobbar på,utan genomgång eller nått annat skit. Då blir jag på bra humör & peppad & då jobbar jag verkligen stenhårt. Som idag. Så cyklade jag hem,har käkat macka & kollat på film. Just nu sitter jag här & skriver det här, ska kolla på lite saker på internet & sådant. Imorgon ska mormor åka iväg på någon sorts resa,bara hon. Så hon kommer till oss redan ikväll, så ska vi äta god middag,efterrätt & bara ha det trevligt. Så är vi hundvakt imorgon då, till lilla bubisen Lukas. Just det! Jag måste ju göra klart Hemkunskapen, frågehäftet vi har fått. Det fick vi för två veckor sen men det har helt plockat ut ur min skalle 6nu kom jag på det. Så här en dag innan,känns ju verkligen super. Då måste jag ju sätta mig med det nu. Aja,får väl göra det då, så blir det mat sen. Jag måste ha mat känner jag, mitt huvud sprängs av denna förbaskade huvudvärk som jag fått. Har även riktigt ont i ena sidan av magen,allt ska verkligen komma på samma gång..








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela