idamartinakarlsson

DU LOG MOT MIG EN SISTA GÅNG

Publicerad 2009-09-19 11:08:44 i

Morniiiiing! Klockan är just nu 10.56 & jag är vaken. Faktikst så vaknade jag redan halv åtta. Vela sova länge till men jag kunde inte somna om,typiskt.. Så jag klev upp, diskade all disk som blev igår. Shit vad mycket det var! Men mamma blev ju iaf super glad för att jag gjorde det. Nu har jag & mammsen ätit frukost, sömrgåstårta & cider,haha! Galet nyttigt,inte! Så har vi pratat om begravningen som kommer att bli om prick en vecka,för morfar. Om vilka som skulle komma,vilken tid, musiken mm. Så lyssnade vi på en massa låtar & pratade om att morfar alltid kommer vara med oss & att vi ska ha ett foto av honom,ljus & en bok som man får skriva en sista hälsning till morfar, oss eller någontign annat. Det gjorde att jag började grina, för jag har inte fattat att han är borta & jag gruvar mig inför begravningen. Men men, som jag säger, han kommer föralltid finnas i våra hjärtan men tårarna kommer aldrig ta slut. Just nu känner jag mig som världens äckligaste människa. Sitter i morgonrock, har diskat, & känner mig kladdig & så. Så nu tänker jag hoppa in i duschen & göra mig ren &härlig igen så ska jag packa upp all packning sen. Nu ska jag vara hos mamma i två veckor. Känns riktigt skönt! Sen tänkte jag kanske plugga & så idag också,sen ikväll blir det väl mys framför tv,med gotta & kanske bra film/program. I like it!


<3





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela