idamartinakarlsson

HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY MY DAY DEAR BROTHER HAPPY BIRTHDAY TO YOU

Publicerad 2009-09-18 21:35:57 i

Yes, det stämmer, idag fyller min bror Joakim 20 år! STORT grattis till honom!
Dagen har varit väldigt skön. Började med a-pass klockan 08.00. Jag jobbade på som fan, fick skrivkramp där ett tag. Så blev det bild. Jag kom inte speciellt långt idag. Jag satt mest bara  stirrade & ropade på Patrik & räckte upp handen. Det är sjukt jobbigt där han går från bord till bord hela tiden istället för att ta doms om behöver hjälp vid ett bord först & sedan gå till nästa. Men icke då, jag blir så trött. På 1½ timme så får jag ingenting gjort pågrund av att jag aldrig får någon hjälp. Det är kul.. Hur som helst så blev det sedan idrott. Så jag cyklade till Björkberg där vi skulle vara & orientera. Berättade jag föresten att jag hittade cykelnyckeln igårkväll? Jag hittade den i pappas danssko, jag som tyckte jag hade kollat noga,men enj. Ååå vad sur jag blir! Men i alla fall så spelades det match på gräsplanen när vi kom. Öster - Läro. Först spelade tjejorna & vann med 5-0. Så spelade killarna sen då det stod 3-3, så då blev det förlängning. Men fortfarande stod det 3-3 när dom spelat klart förlängningen så då gick det över till straffar & vi vann. Fett nice! Sen cyklade jag hem,till mamma,satt vid datorn & sedan fixade jag mig. Och såklart eftersom brorsan fyller år så har vi haft en massa på besök. Först hjälpte jag mamma med allt som skulle fixas, gud vet allt vad det var! Så sen kom först Fia, sen mormor,Victoria,Greger,Ebba & Hugo. Sen efter ett tag kom Mona & mma också. Det var riktigt riktigt trevligt måste jag ju säga. Bara det att nu ser det ut som en svinstia här  jag är hur trött som helst. Kul var det iaf att det där med att Victoria o co & sedan Mona & Emma skulle komma & överraska honom,det hade han verkligen inte väntat sig. Så det blev extra roligt & han blev jätte glad. Det enda som kändes konstigt var att morfar inte var där & att på kortet stod det inte ''Grattis kramar från mormor & morfar'' utan det stod bara ''Grattis kramar från mormro''. Då kände jag lite hur tårarna började komma & hur allt började kännas konstigt. Men det gick som tur vad över lite efter en stund. Så har vi alla få¨tt fina stora teckningar som Ebba har gjort,mycket fina må jag ju säga. Fick även kort på henne & Hugo som jag ska sätta upp någonstans. Egentligen hade jag tänkt att jag skulle duscha nu,men eftersom jag sitter & halv sover just nu,ögonlocken åker upp & ner, så tänkte jag göra det imorgon. Vi ska väl ändå röjja & sådant imorgon så då duschar jag efter det. Men nu måste jag röjja i sängen & golvet för att jag i huvudtaget ska kunna komma ner i sängen.



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDENS BÄSTA BRODER! :)






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela