idamartinakarlsson

I GOT A LOVE AND I KNOW THAT IT'S ALL MINE

Publicerad 2009-09-08 19:59:43 i

Det blev ett inlägg igår så ska slänga in ett idag också. Ska försöka att slänga in ett varje dag. Får väl se hur det kommer bli med det. Idag har dagen faktiskt gått rätt så fort. Hade SO prov idag. Gick sådär. Vi får väl se sen hur det gick. Till lunch blev det panerad äckel firre med potatis & sås. Jag förstår inte? Dom borde väl inse att efter ha fått den här fisken en gång i veckan i tre hela år, så måste man ha tröttnat på den. Men nej,dom serverar den ändå. Det är vidrigt! Så klagar dom på att folk inte äter eller att dom går till pizzerian. Servera bra mat då för fan! Fan vad sur jag blir. Så säger ju alla lärare att man måste äta för att orka med skoldagen. Man vill ju inte äta någonting som man inte tycker är gott,eller? Aja,slut pratat om det. Så spelade vi mest kort på rasterna. Vi måste verkligen vara kortnördar. Men vad ska man göra då om det inte finns någonting annat att göra? Hur som helst så slutade vi sen då & Linda gick bredvid mig medan jag cyklade långsamt bredvid. Hon gick med mig för hon skulle tydligen till Broman till Victor. Och jag bor ju precis där. Så har jag somnat till lite en sväng tidigare idag, läst ur boken & vrålpluggat SO. Vi har nämligen ännu ett till SO prov imorgon,på länder. Så hade jag inte ens kollat på pappret förens nu, men jag känner mig ändå väldigt säker. Jag har suttit sen klockan halv sex till nu & pluggat in allt i min tröga skalle. Hoppas bara på att det funkar imorgonbitti. Annars brukar det ju alltid vara så att man kan det på lektioner & när man pluggar hemma. Men när sedan provet kommer så får man hjärnsläpp & kan ingenting. Så är det oftast iaf för mig.
Just det! Idag fick jag reda på av mamma när jag ringde henne, att min morfar ligger på sjukhuset här i Hudiksvall! :'( Han hade tydligen fått jätte jätte ont i magen igår & var påväg att simma. Så mormor körde in honom till akuten i Söderhamn. Så förde dom honom i ambulans hit till Hudiksvall. Så när dom undersökt & sådant så visar det sig att han har inflamation i jag tror det var bukspottköteln. Stackars morfar! Tror jag tänker åka dit med mamma & hälsa på honom. Han ska tydligen ligga där i fem dagar,så han kommer hem på fredag igen om allt är som det ska igen. Imorgon har vi skoljoggen också. Vilket jag absolut verkligen hatar! Fast det är jag nog inte ensam om. Så nu ska jag nog slänga mig i duschen, ta på mig sov shortsen & sovlinnet krypa ner i sängen,läsa & kolla på film tror jag faktiskt. Låter mysigt,eller hur? Kanske ska kolla på någon av dom filmer som jag köpte här om dagen som jag berättade om..



Har börjat blivit ett The Hills freak igen...





Peace and Love

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-09-10 21:16:23

så himla fin blogg!! titta o kommentera gärna miin! =)

Postat av: Ida

Publicerad 2009-09-11 14:00:58

Åå tack :)

I will!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela