idamartinakarlsson

I KNOW YOU WANT ME YOU KNOW I WANT YA

Publicerad 2009-09-04 14:57:20 i

Ojojoj, lite dålig på blogg fronten känner jag... Hur som helst så har det blivit så för att det har varit mycket plugg, har varit så trött & inte haft lust att sitta vid datorn ens en gång. Sen finns det ännu en till anledning, jag har gjort om mitt rum! Vi har målat om väggarna så nu är dom kritvita, så ska jag upp med det svarta tyget & har målat allt vitt. Det blir såå fint! Riktigt nöjd är jag! Nästa helg ska jag med pappa & Gun till Sundsvall så ska vi kolla lite på nya saker där. Sak bli kul. Jag orkar inte berätta så mycket. Har vart med Jannike rätt så mycket & så. Ikväll,imorgon & Söndag är det marknan. Ska bli kul,även om jag inte är sådär jätte taggad. Fråga mig inte varöfr för det vet jag inte? Ikväll blir det iaf att gå med Beatrice, & kanske mamma & Catarina också. Vi får väl se. Och imorgon blir det med Jannike & Karin,kommer bli skit kul! Och så får vi se om jag tänker gå på söndag,vi får väl se! Nä nu ska jag ta & käka något, fixa mig & platta håret. Så ska jag träffa Beatrice klockan sex & börja kika lite & åka. Det som är så bra med att bo hos pappa är att det är bara ner för en backe så är man framme, riktigt bra om ni frågar mig! Inte så långt hem till mamma heller faktiskt för den delen. Men nu ska jag fortsätta dunka musik(ensam hemma) & fixa mig. See ya!


JAG VILL HA SOMMAR,SOLA & BADA IGEN!!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela