idamartinakarlsson

I WANT YOU YOU YOU YOU YOU YOU YOU AH AH AH AH AH AH I WANT YOU

Publicerad 2009-09-14 17:45:24 i

Igår läste jag en hel del, sedan for jag ut till skogen med Jannike för att plocka lingon. Som jag dessutom fick enbart 40 kr för. Men hur som helst så är det ett under att Jannike ens fick med mig ut i skogen & göra nått sådant. Otroligt! Jag som är Sveriges största asfalltsmännsika. Hur som helst så när jag kommer hem så läser jag lite,äter mat,kollar på film, och sedan kollar jag på Kriminalare - Den du inte ser. Jag läser den, ska egentligen ha läst ut den till imorgon men eftersom morfar dog så har jag inte haft varken,lust ork eller tid. Men jag känner verkligen att jag är inne i boken nu i alla fall,riktigt skönt & den är riktigt bra faktiskt. Bara det att jag tänkte att jag skulle kolla på filmen igår då, allra helst slutet vela jag se, för att början vet jag ju reda. Men så tittar jag i början & somnar sedan. Så vaknar jag när dom tar fast mördaren. Åå vad sur jag blev då! Jag blev så sur så jag sa till pappa med höjd röst ''Sluta smaska, jag klarar inte av människor som smaskar. Ååå!''. Haha, shit vad sur jag blev. Men jag blir så när jag precis vaknat & jag är helt borta. Så kom jag inte i säng förens 00.00. Inte så bra då..Så imorse vaknade jag klockan 06.00 & det bara kliade i skallen på mig. Då känner jag att jag har som små bulor över hela skallen. Då har knotten & myggorna bitit mig överallt på huvude igår när vi var i skogen. Alla dessa äckelkryp alltså! Fan vad äckliga dom är! Hur som helst så ska vi inte prata mer om dom små sakerna. Skoldage idag har gått rätt så fort känns det som. Började som vnaligt med samling, efter det hade vi matte & sedan teknik. Så blev det lunch. Äckliga pannkakor,blä. Så efter det blev det hade vi SO. Vi hade genomgång då jag var SÅ nära på att somna,men som tur var gjorde jag inte det. Så fick vi reda på provet. 80/80. Nice! Så valde vi till elevensval. Jag hatar elevens val! Så slutade vi skoldagen med NO. Som jag nu är klar med, håller på & renskriver. Har renskrivt nästan allt. Känns bra! Så skulle egentligen Jannike komma, men hennes moppe startade inte(inte ovanligt) & hennes mamam & pappa kunde inte köra henne. Så vi får väl ses nån annan dag.
Just nu har jag tänt ett ljus för morfar. Det är så fint! Usch vad jag saknar honom! Ska nog ringa mamma lite nu & prata med henne om hur hennes dag har varit. Så ska vi äta hemgjorda köttbullar med spagetti. MUMMS! Köpta köttbullar kan ju gå & ta sig!



Morfar saknaden är enorm så du anar inte..





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela