idamartinakarlsson

IF YOU THINK THAT YOUR THE ONE STEP IN TO MY RIDE?

Publicerad 2009-09-15 16:59:38 i

Okej, har egentligen inte tid att sitta här vid datorn & skriva,men jag gör ett snabbt inlägg ändå. Dagen har varit rätt så nice! Började med SO, inte så roligt kanske. Känns inte som om vi gör någontign annat än går igenom & att jag halvsover på dom lektionerna. Men nu snart är det slur med det...hoppas jag. Sedan blev det samling & spanska. Det är första gången på länge som jag verkligen koncentrerade mig på arbetet & verkligen jobbade. Kändes riktigt skönt! Lika så matten, har börjat med blå kurs nu,så nu ligger jag bra till. Matten jobbar jag faktiskt alltid flitit på, bra där Ida. Så hade vi svenska. Idag verkade inte Inger vara på så bra humör. Lite ur & grinig som hon är rätt så ofta tycker jag. Man vet aldrig vart man har henne liksom! Vi gick igenom allt vi ska ha med på den muntliga redovisningen & jag satt mig ute i korridoren & läste. Så skulle vi egentligen ha engelska efter det men det blev inställt så vi fick sluta klockan 14.00. Så cyklade jag hem, har suttit vid datorn,dunkat musik,lagt in nytvättade kläder i byrån & nu sitter jag här vid den förbannade dlockande datorn igen. Så typiskt mig..Jag som visste att jag måsta sätta mig & läsa på en gång när jag kom hem. Men vad gör jag. Jag slår på datorn & kommer nästan inte därifrån. Så nu när jag skrivt det här så tänker jag stänga av den igen. Så kanske jag startar den senare,vilket också betyder att det kanske kommer ett till inlägg senare. Också har jag myggbett över HELA kroppen! Jag märkte imorse att jag har ett på armen, ett på halsen & hela huvudet & en massa andra ställen. Sjukt jobbigt! Nu ska jag ta mig lite vanilj/chokladglass & sätta mig & läsa ur boken & starta lite Andra Avenyn. Berättade jag det föresten? Att Andra Avenyn har börjat igen? Hur som helst så är jag över lycklig, som jag har längtat! Äntligen!

Btw, igår hade jag namnsdag. Ida Martina Karlsson. Grattis till mig!
Under alla dessa 15 år som jag funnits så har jag ALLTID fått ett namnsdagskort av mormor & morfar. Men i år blev det inget. Det förstår jag att mormor inte kommer ihåg det nu när det är så mycket & så. Men jag vet inte heller om jag hade velat ha något, då skulle det bara stå att det var från mormor...







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela