idamartinakarlsson

LET THE RAIN FALL DOWN AND WAKE MY DREAMS

Publicerad 2009-09-22 15:40:31 i

Har inte skrivit ett endaste inlägg sen i fredags eller torsdags. Dåligt gjort av mig! Hur som helst så har jag mest bara varit hemma i helgen, degat,ssvullat & inte så mycket mer. Igår hade jag elevensval,  jag skulle ha film. Vi skulle tydligen göra en reklamfilm. Inte så jätte kul.. Sen kom Jannike & hämtade mig,så åkte vi hem till mig. Satt vid datorn  kollade på en massa program, Jannike kollade på mina kläder & vi åt mat 6fikade. Så åkte hon hem vid tio tiden. Så duschade jag & la mig i en nybäddad säng med det skönaste sovlakanet! I love it! Så idag har vi fortsatt med vad vi höll på med igår. Vi var väldigt sega & ingenting blev som vi hade tänkt oss. Men så sen blev vi äntligen klara. Så åt vi tårta & skulle visa upp filmerna. Då visar det sig att Viktor korkboll inte sparat filmen. SMART AS! Fan vad sur jag blev. Men så slutade vi & jag har bara suttit här, plockat undan lite & ska kolla på min andra nya favorit serie Laguna Beach & till det det ska,MÅSTE,jag plugga. Så ska jag kanske göra mig en kopp gotlänskt te så jag piggnar till lite. Jag sov sittandes i trappan imorse,mohaha!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela