idamartinakarlsson

LOVE IS MY DROG IS MY MEDECINE STAY WITH ME HONEY STAY WITH ME HONEY STAY WITH ME

Publicerad 2009-09-17 15:38:30 i

Den här veckan har gått riktigt fort! Det var ju nyss måndag? Hur som helst så började dagen med att vi från 08.00-11.00 skulle gå på Calabass som det hette. Det var ett gäng afrikaner, även några tonåringar. Så skulle vi alla spela på trummor & så, riktigt roligt faktiskt. Fast man tappade bort sig ett antal gånger & man fick ont i händer & armar. Sen gick vi över till n¨ått helt annat, samarbetsövningar. Alla i våran klass skulle stå på en matta & utan att nudda golvet skulle vi vända upp & ned på mattan. Vilket vi inte klarade. Men sen gjorde vi det brudarna för sig & boysen för sig själv. Då funkade det riktigt bra! Så som avslutning skulle vi spela lite till på trummorna & sedan skulle dansa också. Haha, fy fan! Alla skulle stå i enr ing 6 man skulle gå in en & en i ringen. Haha,men det var ju iaf roligt! Så sen efter det hade vi två timmars rast. Så jag & Petra stack ner & käkade, köpte glass, spelade kort & sen skulle vi ha sista lektionen för dagen,svenska. Så slutade vi efter ett fett nice dag. Jag cyklade hem, har suttit lite vid datorn nu & ska starta en film. ''I taket lyser stjärnorna'' tror jag att jag ska kolla på faktiskt. Också ska jag plugga till den. Så sen ska jag väl packa & leta min cykle nyckel som bara försvann igår, sådär putsväck! Det är sjukt. Jag & Jannike skulle ju ner till Kvantum för att köpa gotta. Så går jag in i sovrummet, byter om,tar nyckeln som ligger på skrivbordet. Så går jag ut i hallen, tar på mig skorna & plötsligt är den borta. HUr fan lyckas man, det är så konstigt,jag hade den ju föf fan i handen? Så jag måste ta & leta den. Imorgon ska jag åka hem till mamam & vara där i två veckor. Även gratulera världens bästa bror,nämligen min bror,Joakim, som fyller 20 år imorgon. Så det ska bli kul,men senare på kvällen ska väl han ha fest som vanligt! Men nus ka jag lyfta på rumpan & dra mig till soffan bakom mig.

http://www.youtube.com/watch?v=nbjxTTBVH0o



I <3 Riverside





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela