idamartinakarlsson

RINNING THROUGH THE MONSSON BEYOND THE WORLD TIL' THE END OF TIME WHERE THE RAIN WON'T HURT

Publicerad 2009-09-29 17:35:35 i

Igår vet jag inte om jag gjorde nån uppdateirng här, men jag orkar inte bry mig speciellt mycket heller.. Hur som helst så har den här dagen gått rätt så fort! Började med SO, satt & antecknade & jobbade på, så blev det planering. Fyllde i alla ämnen som vanligt, värdelöst om ni frågar mig. Så efter det har vi SO har vi spanska & matte. Så jobbar vi på som vanligt & pluggade till matte provet som vi ska ha imorgon. Så hade vi svenska & engelska, så slutade vi 14.50. Så gick jag hem i detta förbaskade blåsväder. Det blåser sjukt mycket idag! Kallt är det också, usch! Hur som helst så har jag smällt i mig två FETA cupcakes..ovanligt...Och kollat på ett nytt avsnitt av Andra Avenyn & två nya avsnitt av Riverside. Vilket jag nog ska fortsätta att kolla på medan jag pluggar. Som sagt vi ska ju ha matte prov imorgon & idag på lektionen kände jag mig riktigt säker på allt! Kändes skönt, men jag ska ändå sitte ett tag med det & kolla så att jag verkligen verkligen kan allt. Så ska jag plugga till engelska provet imorgon. Nu känner man att alla prov börjar komma.. Den här veckan har vi två, vecka 41 har vi prao, 42 vet vi inget än så länged, men vecka 43 har vi 3-4 prov. Det är sjukt mycket! Plus att man ska hinna plugga till alla också, fan man har väl annat att göra också, man hinner ju knappt umgås med sin familj. Det är sjukt! Men nu ska jag som sagt försöka plugga, äta, är ensam hemma idag så jag får lugn & ro för mig själv.
Hittade föresten är blogg alldeles nyss. En tjej,blondin, kanske i 16 års åldern. Hon har precis likdan header som Paulina ''Paow'', precis samma frisyr, samma klädstil, försöker verkligen härma henne på rösten. Så har hon allting likadant som Paow. Med andra ord : RENA RAMA PAOW KOPIAN!! Och man vet ju inte, antingen så är det meningen att alla ska tro att det är Paow för att få dit alla läsare eller så vill hon vara Paow. Hon önskar att hon var Paow. Jag vet inte vad jag ska tro? Ni kan väl kolla in den: http://hejpaulinas.blogg.se/



Den riktiga Paow,    http://paulinadanielsson.blogg.se/





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela