idamartinakarlsson

SWEET DREAMS

Publicerad 2009-09-25 21:40:27 i

21.21 någon tänker på mig!
Klockan är bara tjugo över nio & jag känner att jag börjar bli rätt så trött. Fast, man har ju varit igång med skolan hela veckan,så det är ju inte så konstigt att man är så trött. Jag har i alla fall ätit middag med mamma, brorsan & Lars. Det blev wook. YUM! Så har Johanna varit här & hälsat på lite. Jag har dunkat musik,kollat på Laguna Beach, lagt in nytvättade kläder i garderoben & även rensat ut garderoben lite. Så nu dunkar jag musik igen, ska alldeles snart hoppa in i duchen. Ska fixa lite hårinpackning,raka benen..Jag hatar att man rakar benen & dom blir silkeslena, så tio sekunder senare har man stubb. Åå vad trött jag blir! Men jag ska ha tights på begravningen imorgon så jag vill nog ha rakade fina ben ;) Kanske man ska ta sig ett bad? Nej det kanske är försent? Eftersom vi bor i lägenhet så får man inte duscha/bada, diska eller hålla på så mycket med vatten, efter klockan 22.00. Ganska jobbigt ibland! Fast ikväll behöver jag kanske inte ta nått bad. Det ska jag ju göra imorgon. För nu har jag i alla fall pratat med Jannike om imorgon. Först börjar begravningen klockan 11.00 imorgon, så vi åker väl härifrån kanske vid 09.00 tiden. Så ska vi till mormor & morfar & äta middag. Det kanske låter konstigt om jag säger mormor & MORFAR, men så kommer jag alltid säga. Jag kommer aldrig säga att vi ska åka till mormor,utav till mormor & morfar. Men hur som helst så efter det, att vi ätit middag & känner oss klara så ska vi åka hem. Men jag hoppar av i Enånger, hos Sandra & Robban. Där är Jannike. Så vi ska bada bubbelpool, ha hårinpackning & ansiktsmask. Vi ska ha en ladys night helt enkelt! Känner att jag behöver göra lite andra saker imorgn efter allt, måste tänka på annat! Så ska vi väl mysa frmför tv eller nått sånt & umgås med Sandra,Robban,Tea & Jonte. Haha, Jonte kan vara världens busigaste lilla gounge! När han ska säga att han vill ha Coca-Cola, säger han, Jag vill ha Cocilicola. Haha gullunge! Så det kommer nog bli mycket trevligt & mysigt tror jag! Eller jag vet att det kommer bli kul! Vad vore jag utan dig Jannike..? Svar: Ingenting.  Fan vad jag älskar dig kvinna! Mohaha!
När nu ska jag dra mig in i duschen så jag blir ren & fin. Så blir det väl lite tv & sedan sova. Så som jag sa så blir det inga fler inlägg förens på söndag när jag kommit hem. Om det inte finns någon dator som jag & Jannike som vanligt kommer fastna vid,mohahaa ;) Haha nu fick jag höra här också att min mosters man,Greger, som också självklart ska med på begravningen imorgon, hade bara EN sak att komma ihåg att ta med sig hemmifrån. Det var kostymen. Och vad tror ni han gör? Han glömmer kostymen. Och eftersom dom är hos mormor i Söderhamn & dom bor i Stockholm så blir det ju en aning svårt att åka hem 6 hämnta den,haha. Så han måste antingen låna en av pappa,eller av Marias man, eller så ska han till Dressman klockan tio imorgon 6 köpa en helt ny för ett par tusen . Haha,Greger Seth i ett stort jävla nötskal!



<3





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela