idamartinakarlsson

THESE WORDS ARE MY OWN FROM MY HEART FLOW I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU

Publicerad 2009-09-06 19:38:11 i

Sjukt rolig marknads helg! I fredags gick jag först en stund med bara Bea,sen gick vi med hennes mamma,mormor & morfar & my mama. Fast jag var riktgit riktigt trött! Så redan 21.45 låg jag hemma i sängen & sov. Men igår hade jag sovit ut & allt. Så igår blev det längre. Gick med Jannike & Karin. Åkte både virvelvinden & den nya. Jannike började gråta när vi åkte stackarn,skrek mest gjorde hon också. Så gick bland stånden också,träffade Robert & gick med honom resten av kvällen & vi hade riktigt trevligt! Gick även en sväng på cruisingen, fan vad fina brum brum det finns,MUMMS! Hur som helst så skulle vi gå in på Hemmakväll för att köpa Ben & Jerry's & gå hem & svulla. Men då när vi kommer in så är det marknadsrea på fimer. 1 för 40kr,3 för 100kr,6 för 150kr & 12 för 250kr. Hur billigt är inte det?! Jag menar idag får man ju 1 film för 199kr. Så jag slog till & köpte 6 för 150kr & Jannike 12 för 250kr. Riktigt bra köp må jag säga! Så sen drog vi hem,kollade på tv & sen la vi oss & somnade på en gång. Så imorse åt vi frukost med Kaj & Linda & satt & pratade med dom,riktigt trevlig frukost. Så fixade vi oss & sedan körde dom hem mig för jag skulle plugga. Men har jag pluggat då? Nej. Jag började måla byrån jag,vilket dog väldigt lång tid! Så jag ska ner till tvättstugan & hämta alla dessa kläder vi har tvättat. Så ska jag sätta mig & plugga direkt sen. Nu börjar rummet bli riktigt fint faktiskt! Jag ska ta bilder & släna in sen när det är klart! Tänkte slänga in filmerna som jag köpte. Det är inte filmer som man aldrig hört talas om utan det är riktigt nya! Sådana som precis gått på bio & som tom fortf går på bio.













Så nu har jag ett helt gäng nya filmer som jag kan roa mig med,NICE!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela