idamartinakarlsson

THIS USE TO BE A FUN HOUSE

Publicerad 2009-09-25 13:06:41 i

Fredag & helgen börjar. Idag börjar vi med a-pass, så jag gjorde två matte läxor. Så hade vi bild, första gången jag ser Patrik blir riktigt sur(läraren)! Så hade vi idrott, skulle egentligen göra klart de tre sista kontrollerna,men vi hann ingen. För vi gick vilse i skoegn & var sega & kunde knappt läsa kartan. Så vi ska få göra klart i vår,haha! Så nu ska vi egentligen vara på Stadt & kolla på¨Calabas konserten. Men jag känner att jag har ont i huvudet,inte läge att lyssna på en massa trummande då tror jag. Också gruvar jag mig för imorgon, då ska ju morfar begravas. Sen orkade jag inte sitta på en stol i två timmar för att kolla på männsikor som spelar trummor. Så nu har jag dragit hem istället, tänkte kolla lite på Riverside,plugga,duscha & bara ta det lugnt. Så får vi väl se vad som händer ikväll. Blir nog bara en hemma kväll framför tv med en massa gotta. Brorsan kommer ju hem från Bollnäs idag också, så då ska jag kolla in hans tatueringar. Det kanske kommer ett inlägg lite senare om jag orkar & ens har någonting att skriva om. Annars blir det nog inget förens på söndag. Imorgon ska jag upp tidigt till begravningen & sedan på kvällen ska jag kanske till Enånger & sova hos Sandra  Robban, där Jannike är. Blir bubbelbad, slappa & bara försöka ha roligt.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela