idamartinakarlsson

TURN THE LIGHTS ON EVERY NIGHT I RUSH TO MY BED WITH HOPES THAT MAYBE I'LL GET A CHANC TO SEE YOU

Publicerad 2009-09-25 12:55:58 i

Det är torsdag & snart slut på veckan. Veckorna bara rusar förbi. Inte för att jag klagar.. Idag hade vi HK första timmen. Bakade smulpaj,kollade på film & hade lite teori. Så blev det spanska då jobbade vi bara på, lika så på engelskan. Svenskan satt alla 6 babblade förutom jag & några till som verkligen försöker jobba. Fan vad trött jag blir på alla killar,så när man skriker håll käften till dom blir dom sur & kaxar sig. Bööö, jag rokar inte med dom! När ska dom börja växa upp?! Fan! Aja hur som helst så sen var jag som vanligt sist ut ut klassrummet,seg som jag. Då sa till & med Inger,svenska läraren,Jadu Ida,tänk om alla kunde jobba lika mycket & bra som du istället för att bara prata bort lektionerna''. Så då vet jag ju det iaf,jag jobbar bra på lektionerna. Så slutade vi dagen med att vi skulle lämna in vårat arbete om örat. Då ser jag att jag missat att rita dit en massa saker & att skriva en sak. Så då blir jag kvar & får göra det,men det gick rätt så fort. Så ringde Jannike,vi besätmde att hon skulle komma till mig & plugga. Så hon kommer om en liten stund. Vi tänkte väl baka typ kladdkaka eller nått gott & till det ska vi plugga. Så slutar det väl säkert som vanligt med att vi kollar lite på Riverside & sitter vid datorn. Som jag sa så kom mormor igår & åt med oss & lämnade vovven. Så jag ska väl gå & leka lite med honom nu tänkte jag. Så blir det väl äta & så.

Föresten! Joakim, bror min, har bokat tid idag för han skulle fylla i sin tatuering,fyrklövern, som han har på underarmen. Och min morfar hade en tatuering, en så kallad luffarprick, på handen. Så då ska Joakim idag när han ska fylla i sin tatuering,också på samma gång göra en sådan prick som morfar hade på sin hand. Så ska han knäppa kort på den när den är klar,så ska vi ha det på kistan. Så morfar ser att Joakim har likadan tatuering som honom.
När mamma berättade det igår försade tårarna ner för kinderna! Jag tycker det är så sött av Joakim!

En till sak jag skulle vilja säga är att StinaLee har blivit mamma nu. Den 22 september blev hon mamma,till en liten flicka som ska heta Mayia. Riktigt gulligt namn! Och ett STORT grattis till henne! Ni kan gå in på bloggen hennes läsa om allt, http://stinalee.se/








Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela