idamartinakarlsson

WHEN LOVE TAKES OVER

Publicerad 2009-09-13 00:33:04 i

Shiiiiitans vilken kväll! Jag drog ju iväg hem till Jannike. Där blev vi sittandes ett bra tag, ringde & bokade bord på Texas & sedan for vi hem till mig & hämtade pengar. Så hem till henne igen,satt i soffan & degade, spelade tv spel & bara slappade. Sen fixade vi oss & drog ner mot Texas. Väl där så eftersom vi var rätt så tidiga så var det nästan inte nå folk där. Var rätt så skönt faktiskt! Så beställde jag en hamburgetallrik. Krispigagrönsaker,amerikanska pommesfrites,tre olika grymt goda såser, hamburgebröd med grillade kycklingbröst marinerade i honungsmarinad. Och allt jag kan säga är MUMMS VAD GOTT DET VAR! Jannike tog någon lax som jag smakade av, den var också riktigt god. Riktigt lyckat blev det iaf & allt gick på 170 kr.  Så när vi ätit klart gick vi in på Hemmakväll precis bredvid & köpte 1 LITER BEN & JERYY'S?! Hur fan kunde vi? Det var två stycken 0,5 l för 99 kr. Så vi köpte alltså två burkar. Så sen när vi kommer till moppen så är hela min hjälm dränkt i vatten,det är en hel vattenpöl i den. Så när jag sätter på mig den så pyser det ut en amssa vatten. Uschuschusch! Men hur som helst så åkte vi hem,drog på oss mjukiskläder,satt oss i tv rummet med alla andra, dvs Kaj,Linda,Niklas & Gröten. Så sen drog vi ut till Markus & kollade på tv. Så helt plötsligt blev vi helt övertrötta, skrattade åt minsta lilla & bara flummade. Haha,shit vad vi garvade! Så sen kom mamma & brorsan & hämtade mig & nu är jag här. Hemma. Så har brorsan precis kommit hem. Jag ska sitta lite till vid datorn,kolla på The Hills & så. Sås ka jag slänga mig i sängen & sleepa sen. Pappa & Gun är på dans så dom kommer väl hem inatt någon gång. Men dagen har iaf varit otroligt lyckad,tack vare Jannike! Du gör mina dagar så bra,jag älskar dig. <3 Men eftersom jag inte har någonting annat för mig & jag har lust att göra en sådan här frågesak så tänkte jag köra en nu.


<3

1. Vill du ha en pojkvän?
Det är klart jag vill ha det! Men jag vill ha ett seriöst förhållande, & inte bara nått slaffs blaffs då får det vara..

2. Varför tror du att du inte har en pojkvän?
Därför att jag inte hittat den rätta. Och dels för att jag är nog vädligt rädd för att tala om för folk hur jag tycker & känner..

3. Vad gillar du för utseende på en kille?
Egentligen är det insidan som räknas & inte utsidan. Men det är klar man vill att han ska vara fin. Så gärna lång eller lika lång som mig. Jag älskar blåa ögon,stora. Huvudsaken dom är fina för det är dom man fäster blicken i. Gärna ruffsigt hår,lite stylat. Gärna brunt,naturligt hår. Men absolut inte för stylat,sånt hatar jag. Ja,det är väl allt tror jag! Ingen fjortisboy bara, fy fan,såndana hatar jag!!

4. Är personligheten viktig?
Den är viktigast.

5. Är du en person som:
a. måste umgås h-e-l-a tiden. 
b. umgås ofta
c. ibland
d. sällan

Umgås ofta. Eller det beror ju på vart han bor & hur hans liv ser ut. Det beror ju på,har han träningar hela tiden så kanske man inte kan ses så ofta. Men så fort man får chansen iaf!

6. Gillar du plugghästar?
Nja.. Det är ju bra att dom tar skolan på allvar & att han kan hjälpa en med läxor & sådant! ;) Men det får inte vara typ det ända han tänker på haha..

7. Är det okej att han, röker, snusar, dricker eller knarkar?
Okej & okej. Att man röker tycker jag är skit äckligt! Men som jag förstår så är det tydligen jätte svårt att sluta när man väl har börjat, så det kan väl vara okej då. Helst inte snusa,usch vad äckligt. Dricka får han väl göra,bara han inte tror att jag gör det. Och knarka får han ABSOLUT INTE göra. Då skulle jag göra mig av med honom dirket!

8. Är du kär?
Jag vet inte.

9. Har du varit kär under den närmsta tiden?
Maybe, maybe not.

10. Hur länge till kommer du att vara singel?
Det får vi väl se. Det kan man ju inte styra. Men jag hoppas det inte blir länge til. :)






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela