idamartinakarlsson

DIN SATANS JÄVLA SKIT

Publicerad 2010-04-30 19:57:50 i

Jag är vrålhungrig. Klockan är 19.49 och jag har enbart ätit frukost idag. Och det känns kan jag säga. Magen kurrar som aldrig förr.
Vi var ner på stan en sväng förut, gick i affärerna och kikade lite, var in på Systembolaget och Hemmakväll. Vi har köpt en massa gotta inför kvällen. Det ser ut som att jag bara blir hemma med mamma och Bosse. Men det är helt okej det också, vädret är urtråkigt och jag är trött. Så jag tänker istället slå mig ner i soffan framför tv;n med en massa gotta. Och till middag ska vi äta kycklingfilé, ugnsrostade grönsaker, limesås och sallad. Och till efterrätt blir det pannacotta. Det ska bli så ruskigt gott!
Föresten Jannike, om du läser det här, så den 19 juni, när vi ska till Ockelbo, så kommer bl a Molly Sandén, Miss Li och en massa andra som man vet vilka det är, inte bara en massa dansband! : )
Men nu verkar det som att det äntligen är mat när som helst. Vi får se om det kommer något inlägg senare ikväll.








Peace and Love

Kommentarer

Postat av: Jannike

Publicerad 2010-05-02 14:13:54

Va du skojjar fan vad nice :D:D:D:D

kommer bli så jävla kul och vi ska vara snyggast av alla där och ragga sönder !!! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela