idamartinakarlsson

HIGHWAY TO HELL

Publicerad 2010-04-05 15:56:32 i

Magsjuka kan vara det värsta som finns. Usch, det rä så jobbigt och det har jag precis haft. Jag skrev ju igår att jag inte mådde så bra och att jag skulle lägga mig och vila. Och jag hade fått magsjuka. Inte kul alls. Men nu mår i alla fall jag lite bättre, så det rä ju skönt det. Men jag har inte ätit någonting på en hel dag, så min mage kurrar och kurrar och kurrar, men jag vågar inte äta någonting. Jag vill inte riskera någonting, inte för att jag tror att jag kommer spy någotnign mer. Men jag vill inte chansa. Jag har i alla fall lyckats få i mig en kopp te. Men som sagt, jag är vrålhungrig. Och nu har jag även fått reda på att min käre mamma har börjat må illa, känner sig febrig och är inte alls bra. Så jag har ingen aning om hur vi ska komma hem till Hudiksvall igen. Men det ska väl ordna sig. Men det är inte bara jag och mamma som har mått dåligt. Vi fick reda på tidigare idag att det är fler som var i Stockholm och firade påsk med oss som har fått magsjuka också. Gregers pappa, två av hans storebrorsor och mormor ligger där nere med magsjuka. Hur ska det här sluta?
Hur som helst så är Bosse och lånar lite filmer av hans dotter nu. Så vi har någontign att roa oss med. Jag ska ringa Jannike nu och höra med henne hur hon har det i Sollefteå och när hon kommer hem. Men det får nog vänta ett tag, jag ska höra lite med min stackars mamma hur hon mår.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela