idamartinakarlsson

HOLD IT DON'T DROP IT

Publicerad 2010-04-17 09:55:06 i

Igår stack jag hem till Jannike, som det var tänkt. Och vi stack till Rimi för att köpa glass, strutar och nougatsås till våran picknick. Och gissa vart vi hamnade, vart våran picknick blev av. På altanen! Vi tog ett överkast och lade det på altanen, gjorde oss en varsin glass, tog ut datorn och bara tog det lugnt. Vi satt alltså där och lyssnade på musik, sjöng med, svullade glass och nougatsås, och stekte i solen. Det var jätte härligt, och ännu härligare när man kunde höra ljudet av fiskmåsar. Underbart ljud om ni frågar mig! Där låg vi i alla fall ett bra tag, vi gick och åt mat en snabbis och sedan satt vi oss där ute igen. Det var riktigt riktigt härligt! : ) Och seanre på kvällen gick vi till Hemköp för att köpa en massa annat gotta. Det blev dricka, godis, gurka, dipp, chips, ganska mycket, och ganska så väldigt gott. Och vid halv tolv tiden ungefär, kom brorsan och hämtade mig. Jannike och Linda var så¨trött och måsta lägga sig i tid för dom skulle åka till Fjällen idag. Och jag var super duper trött och somnade t o m där, men sedan kom jag som sagt hem och fick sova i min egen säng.
Idag vaknade jag rätt så tidigt, kvart i nio ungefär tror jag att det var. Och jag har hitills inte gjort så mycket, bara suttit här. Jag ska alldeles strax gå coh göra lite frukost och fortsätta att sitta här och kolla på lite kläder och sådant. Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Om jag bara stannar hemma, hittar på någotnign med mamma och Bosse, sms;ar Robert eller kanske åker till Njutånger. Jag har inte riktigt besämmt ännu. Jag är väldigt sugen på att gå på stan faktiskt. Men vi får se hur det blir. Jag aknske kan övertala mamam om att vi ska gå på stan och ta en fika eller sådant. Jag akn i alla fall fråga, jag kan ju inte få mer än ett nej. Jag hade tänkt gå ut på en promenad, sedan duscha och sätta mig ute på balkongen och försöka få lite färg i ansiktet, men jag vet inte hur det blir med det. Solen har nästan gått bort. Men å andra sidan så är ju klockan bara tio än så länge. Den kanske kommer tillbaka. Det är bara att hoppas! : )
Men nu ska jag göra mig en furkost, hade jag tänkt.


Jag nöter verkligen ut den här bilden,
men jag älskar den!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela