idamartinakarlsson

I CAN ALMOST SEE IT THAT DREAM I'M DREAMING

Publicerad 2010-04-18 20:54:23 i

Jag har ingne blek fet jävla aning om vad jag fick för konstigt ryck förut. Jag har stått och strykt kläder i en timme nu, om inte mer än en timme. Det brukar jag aldrig göra. Men bra var det i alla fall, nytvättade kläder blir alltid så skrynkligt! Så nu är det gjort. Härligt! : )
Jag har även lagat mina tights, i alla fall försökt, men det blev som det blev. Det kanske blev lite kontsigt pågrund av att jag och pappa satt och kollade på Luftslottet som sprängdes medan. Jag hyrde den när jag åkte med mamma på Hemmakväll. Jag hade ju tänkt köpa Skärgårdsdoktorn. Men boxern var slut! Men han sade att dom kunde beställa in så det var ingne fara. Men jag väntar med det känner jag. Jag hyrde istället tre filmer. Luftslottet som sprängdes, och två nya Wallander filmer. Så nu har jag lite att göra i veckan!
Men jag ska nog ta och ringa mamma nu och höra hur dom har haft det ikväll. Dom hade ju besök av Bosses dotter och hennes pojkvän på middag. Och jag ska även höra om brorsan ska ut och åka med bilen en sväng. I så fall vill jag följa med. Jag blev så otroligt sugen på att åka bil nu. Bara glida nere på stan och glo på allt folk som rör sig där nere. Och jag älskar brorsans bil, den är alltid så sjukt varm, så det är jätte skönt. Dessvärre har han sju tusen fyra hundra fyrtio elva doftgranar i bilen, så man får typ allegichock när man sätter sig i den och hela jag luktar doftgran. Men nu ska jag ta och ringa innan det blir för sent.


Grymt bra film, kan vara den bästa av de tre som finns!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela